راه اندازی مهدکودک سیار از سوی خیر سنندجی

مسئول مهد کودک گفت : تنها یکی دو روز بعد از وقوع زلزله و ضمن اخذ مجوز از ادارات کل بهزیستی استانهای کردستان و کرمانشاه فعالیت های لازم برای راه اندازی این مهد کودک در شهر سرپل ذهاب صورت گرفت.

راه اندازی مهدکودک سیار از سوی خیر سنندجیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیوا حمیدی  مسئول مهد کودک  گفت: خوشبختانه از سوی خیرین دو دستگاه کانکس در اختیار ما قرار گرفت و با تجهیز آن کار راه اندازی این مهد کودک در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این مهد کودک با حضور شماری از از مربی های مهد از سنندج فعالیت می کند بیان کرد :در دومین روز از فعالیت ما جشن تولد دوسالگی یکی از کودکان زلزله زده را برگزار کردیم که این اقدام مورد توجه خاصی قرار گرفت.

حمیدی گفت: آموزش نقاشی، قصه گویی، شعر خوانی و بازی های مختلف از جمله فعالیت های این مهد کودک سیار در شهر سرپل ذهاب به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه سعی می کنیم حداقل دو تا سه ماه در این منطقه حضور داشته باشیم، یادآور شد: انتظار می رود که با جلب حمایت های خیرین بتوانیم بخشی از کودکان روستاهای زلزله زده را پوشش دهیم.

انتهای پیام/ز

حضور مربیان مهد سنندجی در مناطق زلزله  زده کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.