محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته از امروز ۸ آذر در جاده‌ های مازندران

محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته از امروز تا شنبه ۱۱ آذر در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.

 

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته، محدودیت‌ های ترافیکی در جاده‌ های مازندران به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۸ آذر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۱ آذرماه از جاده های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: در جاده کرج به چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ازاین جاده ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر روز جمعه ۱۰ آذرماه تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در جاده هراز  تردد کلیه تریلر‌ها در این محور ممنوع است وتردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۸ آذرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه نهم و دهم آذرماه از این جاده ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: در جاده فیروزکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از  تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به ‌صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های مازندران است.

انتهای پیام/ م

اعمال محدودیت ترافیکی ۴ روزه در جاده های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.