مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر:

حجم ذخیره سد رئیسعلی دلواری به ۱۲۶ میلیون متر مکعب رسید

مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به بارندگی ۶۵ میلیمتری در استان بوشهر گفت:با افزوده شدن ۱۵ میلیون متر مکعب به حجم ذخیره سد رئیسعلی دلواری اکنون ذخیره آب این سد به ۱۲۶ میلیون متر مکعب رسید.

حجم ذخیره سد رئیسعلی دلواری به ۱۲۶ میلیون متر مکعب رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر, شاهپور رجایی در با اشاره به میزان بارندگی‌های هفته گذشته در استان بوشهر اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده میزان بارش باران در ۳۲ ایستگاه هواشناسی به‌طور متوسط ۶۵ میلیمتر ثبت شده است.

وی، بیشترین بارش باران را در شهرستان‌های جم و دشتستان دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیشترین بارش باران در بخش ریز شهرستان جم و منطقه رود فاریاب، تنگ ارم و بوشکان دشتستان ثبت شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به بارندگی ۶۵ میلیمتری در استان بوشهر تصریح کرد: با افزوده شدن ۱۵ میلیون متر مکعب به حجم ذخیره سد رئیسعلی دلواری اکنون ذخیره آب این سد به ۱۲۶ میلیون متر مکعب رسید.

رجایی با بیان اینکه اکنون حجم ذخیره آب در سد رئیسعلی دلواری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۰ میلیون متر مکعب کمتر است خاطر نشان کرد:اگر حداقل ۱۱۰ میلیون متر مکعب سیلاب جدید تا اواخر فروردین در سد رئیسعلی دلواری ذخیره شود حق آبه‌های پایین دست این سد تامین می‌شود.

انتهای پیام /پ

حجم ذخیره سد رئیسعلی دلواری به ۱۲۶ میلیون متر مکعب رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.