رقابت 41 اسکواش باز از سراسر کشور در اصفهان

اصفهان میزبان مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان ( جام اصفهان سیتس سنتر)از 8 آذر ماه به مدت 3 روز در کورت های اسکواش سیتی سنتر می باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی هیات اسکواش استان اصفهان برای دومین سال متوالی در اصفهان مسابقات اسکواش رده بندی بین امللی نشنال کلوز بانوان ( جام اصفهان سیتی سنتر)از 8تا 10 آذر ماه و به میزبانی هیات اسکواش استان اصفهان برگزار می گردد.
این رقابت ها در کورت های اسکواش سیتی سنتر برگزار و 41 اسکواش باز از سراسر کشور در آن به رقابت می پردازند.

در هر کشور در هر سال میلادی تنها یک بار مسابقات نشنال کلوز ، در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و این مسابقات رقابت های داخلی با امتیاز جهانی دارند.امتیاز نشنال کلوز در انجمن اسکواش بازان حرفه ای کشور 40 است، که تنها به نفر اول این مسابقات تعلق می گیرد.

تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش بازان حرفه ای هستند ،امتیاز حضور در این مسابقات را نیز دارند و اسکواش بازانی که عضو این انجمن نیستند فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص می دهند.

این مسابقات برای اولین بار در تاریخ اسکواش ایران با پخش زنده مسابقات بانوان در اینستاگرام همراه با لباس مصوب تیم ملی صورت می گیرد که این رویداد با جایزه ی هزار دلاری در سایت انجمن اسکواش بازان حرفه ای جهان به ثبت رسیده است.
این مسابقات دارای بالاترین امتیاز کشوری است و با نام ثارالله در انجمن اسکواش بازان جهان به ثبت رسیده است.

روابط عمومی هیات اسکواش استان اصفهان همچنین عنوان کرد:امسال به علت حمایت از سوی سیتی سنتر اصفهان، نام این رویداد (اصفهان سیتی سنتر نشنال کلوز)در سایت انجمن اسکواش بازان جهان به ثبت رسیده است.
نازنین حیدری و پرند دولتی زاده سرمربی و مربی تیم ملی اسکواش بانوان از شروع مسابقات در اصفهان حضور داشته اند .علاوه براین شاهد رقابت ها بوده و بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می دهند.

پس از پایان مرحله ی فینال این رقابت ها مراسم اختتامیه و اهدای لوح و جوایز این رقابت ها در ظهر روز جمعه 10آذر با حضور مسئولان در کورت های اسکواش مجموعه ی سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود .

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات اسکواش در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.