کرمی مطرح کرد:

معنویت و اخلاق، گمشده اصلی ِجهان و دانشگاه‌ها

مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: گمشده اصلی در جهان کنونی، معنویت و اخلاق است و ما باید روی این موضوع در دانشگاه‌ها کار کنیم.

گمشده اصلی در جهان کنونی، معنویت و اخلاق استبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران  در مراسم رسمی معارفه حجت الاسلام والمسلمین کرمی به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: خوشبختانه موضوع اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه تهران جایگاه ویژه‌ای دارد و سعی داریم در این دوره معنویت و اخلاق را به عنوان محور برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: گمشده اصلی در جهان کنونی، معنویت و اخلاق است و ما باید روی این موضوع در دانشگاه‌ها کار کنیم و کار کنیم تا سبک زندگی اسلامی در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه تهران افزود: متاسفانه به دلیل عدم تبیین صحیح معارف دینی نتوانستیم جایگاه خوبی برای سبک زندگی اسلامی در دانشگاه‌ها به دست بیاوریم که امیدواریم با محور قرار دادن اخلاق و معنویت بتوانیم به این جایگاه برسیم. 

کرمی بیان کرد: برنامه‌های نهاد رهبری در دانشگاه‌ها موضوع پراهمیتی است که همه باید در راستای آن قدم  برداریم و نباید موازی کاری صورت گیرد بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم. 

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران اضافه کرد: نباید میان نهاد نمایندگی رهبری و مسئولان در دانشگاه تهران مرزبندی اتفاق بیفتد باید مسائل دانشگاه مورد توجه قرار گیرد و اختلافات آراء معنی ندارد. 

 کرمی یادآورشد: ارتباط و همکاری با تشکل‌های دانشجویی یکی از سیاست‌های جدی ما در این دانشگاه است و برنامه داریم  ارتقای برنامه‌های مسجد دانشگاه و سایر مساجد پردیس‌های دانشگاه را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

مسئولان جدید معاونت‌های نهاد رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار