نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره؛

سفر اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس به کردستان

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس از سفر اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس فردا به کردستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدمهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس فردا به استان کردستان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سفر در راستای بررسی مشکلات اعتباری استان انجام می‌گیرد، افزود: در این سفر برنامه‌ها و جلسات متعددی در مرکز استان و شهرستان‌های بانه، سقز، مریوان و سروآباد  و کامیاران برگزار خواهد شد.

فرشادان با بیان اینکه نخستین جلسه اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در شهر سنندج نشست اقتصادی گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولتی و شورای برنامه ریزی خواهد بود، بیان کرد: رصد و بیان مشکلات اقتصادی در این نشست‌ها با هدف توجه بیشتر به این مسائل در تصویب بودجه 97 انجام می‌گیرد.

وی اذعان کرد: امیدواریم این نشست‌ها و حضور کمیسیون برای بررسی مشکلات اعتباری استان بتواند زمینه رشد اختصاص بودجه را برای استان فراهم سازد.

 عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به اینکه در بحث رشد اعتباری در بودجه سال گذشته کردستان دومین استان بوده است، خاطرنشان کرد:  در سال گذشته در بحث رشد بودجه جزء استان های برتر بودیم.

 فرشادان گفت: اعتبارات استان در سال گذشته نسبت به سال 94 از رشد دو برابری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ د م

رشد دو برابری اعتبارات کردستان نسبت به سال گذشته

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.