⁩کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در بجنورد خبر داد.

⁩کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در بجنوردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت:ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان بجنورد حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مظنون و دستور ایست می‌دهند.

وی افزود:راننده خودرو به ایست ماموران توجه نمی‌کند و اقدام به فرار می‌کند، ماموران بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی خودرو را متوقف می‌نمایند.

سردارمظاهری گفت::ماموران با هوشیاری کامل و با تحت نظر قرار دادن تحرکات راننده خودرو، وی را دستگیر وارد بازرسی از خودرو مقدار ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

وی بیان داشت: در این خصوص یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه تلفن همراه و مواد کشف وضبط شد ویک نفرمتهم دستگیر وپس از هماهنگی با مقام قضایی روانه زندان شد.

سردار مظاهری اظهار کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد مخدر همیشه در دستور کار ناجا بوده و با افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند به شدت برخورد می‌شادمانی شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.