شکوه مقاومت در اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان

اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز برگزار شد.

شکوه مقاومت در اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) صبح امروز با ضور فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای شورای تامین شهرستان و یگان های نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور شهرستان و خانواده های معظم شهداء، آزادگان، جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم مسئولین حاضر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهداء از میدان یگان ها سان دیدند.

 سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ۹۴۰ شهید گرانقدر شهرستان اظهار داشت: از حضور بسیجیان در این نمایش اقتدار و شکوه مقاومت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) ، نیروهای انتظامی و گروه ۶۵ صاعقه و خانواده های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم قدردانی می کنم.

وی افزود: بیش از ۹۰ هزار بسیجی شهرستان رفسنجان در قالب اقشار مختلف در سامانه بسیج ثبت شده است و در این مکان گوشه ای از این اقتدار به نمایش در آمده است.

 

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و اظهار داشت: افتخار همه ما این است که در لباس بسیجی هستیم .

وی با برشمردن ویژگیهای بسیجیان در ده محور بیان داشت: معرفت کامل یکی از صفات بارز و برجسته مومنان بسیجی است. هرچه معرفت کامل تر باشد ارزش انسان بالاتر خواهد بود.

رمضانی پور گفت: محبت ویژگی دیگری است کیمیای انسان سازی و توجه است و در انسان تحول ایجاد می کند حب خداوند و حب اولیای خدا بزرگترین سرمایه شما بسیجیان است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: بصیرت در دین چراغ هدایت راه است همانند قطب نمایی است که جامعه اسلامی را به سمت پیشرفت سوق می دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم یگان های مختلف حوزه های مقاومت بسیج رفسنجان به اجرای برنامه پرداختند همچنین با حضور مسئولین از بسیجیان برتر در جشنواره مالک اشتر و دیگر عرصه ها تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار