به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان؛

همایش انقلابیون جوان با حضور دانشجویان وطلاب بسیجی شهر کرمان

همایش انقلابیون جوان به مناسبت بیست و نهمین سال تشکیل بسیج دانشجووطلبه در تالار حافظ دانشگاه آزاد و اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

همایش انقلابیون جوان با حضور دانشجویان وطلاب بسیجی شهر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمد بهروز مسئول بسیج دانشجویان استان کرمان با اعلام اینکه این همایش با حضور هزار و 500 دانشجو بسیجی و طلبه برگزارشد گفت: وحدت و همدلی دانشجویان و طلاب و اقتدار بسیج دانشجویی هدف ما از برگزاری این همایش بود.

 احمد منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیزبا اشاره به اینکه مهم ترین وظیفه دانشجوی بسیجی استکبار ستیزی است گفت:مهم ترین شرط بسیجی بودن این است که با امام و رهبر خود باشید که منحرف نشوید.

درادامه سردار غلامعلی حمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چه ضرورتی داشت که امام بسیج دانشجو و طلبه را تشکیل داد و اتصال و وحدت این دو قشر تاثیری بزرگی بعد انقلاب داشته و به بهترین حالت انجام شد.

وی افزود: وقتی تاریخ را مطالعه می کنید در زمان قاجار از زمان احمد شاه گروهی روشنفکر گفتند لازمه پیشرفت این است که تمام آداب و پوشش غربی را بگیریم ، هنوز در کشور ما  کسانی که چنین فکر می کنند،هستند .

ابوحمزه اظهار کرد: آنها جلوی حرکتی که شیخ فضل الله نوری برای نابودی استکبار انجام داد و حرکت شهید مدرس ایستادند و دشمنان آنها خدشه وارد کرده و نگذاشتند به وحدت برسد.

وی تصریح کرد: در نهضت نفت هم دیدیم  ایستادند و نگذاشتند وحدت باشد این ها در مقابل روحانیت ایستادند.

وی افزود: چرا حرکت شیخ فضل الله نوری و آیت الله مدرس به نتیجه نرسید زیرا روشن فکرها و استبداد گران و استعمار گران جلو همه را می گرفتند .

ابوحمزه با اشاره به اینکه امام درک عمیقی از تاریخ 150 ساله داشت و توجه ویژه ای به دانشگاه و روحانیت داشت اظهار کرد : جامعه وقتی شرایطش خوب است که دانشجویان پاک و خوب باشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نتیجه ایثار و فداکاری های و تجلی ها امام بود و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است.

سردار ابوحمزه با اعلام اینکه اگر دانشگاهیان می خواهند بداند روحانیت چی هست باید سراغ بزرگان حوزه علمیه و طلاب بزرگ و شهید ما بروند گفت: بیشترین شهید مارا  نسبت به جمعیت کمتر شان روحانیت داشتند.

وی افزود: توطئه های استکبار با وحدت  دانشگاه و حوزه خنثی می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه نکات بسیاری در حوزه های علمیه وجود دارد که دانشجویان باید استفاده کنند و همچنین طلاب باید از تجارب دانشحویان بهره ببرند اظهار کرد:هرجا اینها باهم شدند امثال چمران و احمدی روشن به وجود آمد .

وی گفت:وحدت حوزه و دانشگاه کشور ما را بیمه می کند و از خطرات مصون می شویم.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ما خیلی سنگین است و ضعف های موجود باید برطرف شود گفت:باید راهکارهای سریع که مهم ترین آن بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری است که بدرستی گویای همه چیز است ، درجامعه بکار گرفته شود.

ابوحمزه افزود:روحانیت ما از غنای بسیار بزرگی برخوردار  است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نتیجه وحدت، جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 و 51 روزه فلسطین است گفت: با وحدت چهارمین ارتش مجهز جهان یعنی ارتش اسرائیل راشکست دادند.

وی افزود:فرمانده غیور و رشید ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی با بزرگترین خدمت را به بشریت کرد و ریشه این حرکت به روحانیت بر می گردد.

انتهای پیام/ح

همایشی برای وحدت دانشگاه وحوزه وبسیج درکرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.