همایش فرهنگ رضوی در جنوب کرمان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: همایش علمی پژوهشی خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی ، 14 آذر ماه امسال در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت : آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی 14 آذر ماه در سالن شهید مداحی پور شهرستان جیرفت برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با حضور مسئولان کشوری و استانی از جمله معاون حقوقی امور مجلس و استان ها و نمایندگان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و غیره در این شهرستان برگزار می شود.

اسحاقی تصریح کرد: 113 مقاله به دبیرخانه همایش ملی علمی پژوهشی خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی جنوب کرمان ارسال شده است،و از این تعداد 88 مقاله به بخش داوری راه پیدا کرده است.

حسین اسحاقی با بیان اینکه از تعداد مقالات راه پیدا کرده به بخش داوری تنها 9 اثر برگزیده شدند افزود: برگزیدگان این همایش در دوبخش ویژه واصلی هستند،و میر یوسف موسوی در بخش ویژه این همایش انتخاب شده است.

اسحاقی همچنین افزود: زینب شعبانی، رقیه پور اسکندر، یاسین توکلی، مجید عسکری، فریدون پور جمالی، احمد عباسی، احد داوری و علی رضایی در بخش اصلی انتخاب شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از برگزاری این همایش را اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، عنوان و اظهار کرد: همچنین گسترش فعالیت های پژوهشی مرتبط با سیره امام رضا (ع) ، گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع) ،کمک به انتشار گسترده تر این آثار و تحکیم بنیان خانواده با الهام از سبک زندگی رضوی و غیره برگزار می شود.
انتهای پیام/ی

برگزاری همایش فرهنگ رضوی در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار