شناسایی ۲۵۰۰ واحد صنفی نیمه فعال در آذربایجان‌غربی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از شناسایی ۲۵۰۰ واحد صنفی نیمه فعال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمد دهقان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد ۲۲ مجتمع صنفی بهره‌برداری شده استان اظهار داشت: در این واحد‌ها پنج هزار و ۲۴ نفر اشتغال مستقیم و هفت هزار و ۵۵۵ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شد و میزان سرمایه‌گذاری آن ۵۸۰ میلیارد ریال بوده است.

وی تعداد مجتمع‌های در دست احداث را ۱۵ مورد خواند و تصریح کرد: تعداد واحد‌های انتقالی این مجتمع‌ها سه هزار و ۵۵۸ واحد و تعداد اشتغال مستقیم آن هفت هزار و ۶۲۳ نفر و اشتغال غیرمستقیم آن ۱۰ هزار و ۴۸۴ نفر بوده و نیز میزان سرمایه‌گذاری آن تاکنون ۱۶۱ میلیارد ریال بوده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هم اکنون دو هزار و ۵۰۰ واحد صنفی نیمه فعال در استان شناسایی شده است افزود: در این رابطه زمان‌بندی احیای آن‌ها از سال ۹۵ تا ۹۹ بوده و پیش‌بینی اشتغال جدید آن‌ها پنج هزار نفر و تسهیلات مورد نیاز آن دو هزار و ۵۰۰ نفر است.

وی تعداد مجتمع‌های در دست مطالعه را ۱۶ مورد دانست و تصریح کرد: در این رابطه میزان تسهیلات مورد نیاز آن‌ها ۱۴۶ میلیارد ریال بوده و میزان اشتغال مستقیم آن هفت هزار و ۷۲۴ و غیرمستقیم آن ۲۶ هزار و ۳۰۴ نفر است.

انتهای پیام/ن.م

احداث ۱۵ مجتمع صنفی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.