۴ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی نانوایی در آذربایجان غربی فعال هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ازفعالیت ۴ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی نانوایی در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در همایش تجلیل از فعالان حوزه گندم، آرد و نان با بیان اینکه 4 هزار و 200 واحد صنفی نانوایی در استان فعالیت دارند،افزود: ۱۳ هزار نفر بطور مستقیم در واحدها ی صنفی نانوایی مشغول فعالیت هستند.

اسکندری بر بهداشتی نمودن فعالیت های نانوایی و کاهش افزودنی های غیر مجازبه نان تاکید کرد وافزود: موضوعاتی نظیر نداشتن تخلفات در اداره تعزیرات حکومتی، بهداشت پخت و محل مناسب برای نگه‌داری و ذخیره آرد، بهداشت فردی، داشتن تجهیزات، کیفیت نان، رضایت مشتری و حسن شهرت و نوسازی و باز سازی واحدهای نانوایی از دلایل انتخاب نانوایان نمونه است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سهم نان در استان مربوط به نان روغنی است بیان کرد: متاسفانه براساس نظر کارشناسان، این نوع نان بهداشتی نبوده و بنابراین سعی شده راهکارهایی برای ارتقاء کیفیت نان انجام شود.

اسکندری با ابراز خرسندی از اینکه آذربایجان‌غربی به عنوان قطب سیلوسازی کشور مطرح است تصریح کرد: خوشبختانه در سیلوهای استان نیز ذخیره‌سازی مطلوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

فعالیت 4هزار و200  واحد صنفی نانوایی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.