امانی خبر داد

قطع درختان حکیمیه به بهانه هرس

عضو شورای شهر تهران گفت:پیمانکار حفظ فضای سبز خیابان سازمان آب منطقه حکیمیه تهرانپارس به بهانه حذف سرشاخه‌ها اقدام به بریدن تعدادی از درختان این منطقه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر با اشاره به قطع تعدادی درخت در خیابان سازمان آب منطقه حکیمیه تهرانپارس اظهار کرد: متاسفانه پیمانکار حفظ فضای سبز این منطقه به بهانه حذف سرشاخه‌ها اقدام به بریدن و کندن ریشه‌های تعدادی از درختان کرده است.

امانی افزود: براساس گزارشات واصله از مردم، این پیمانکار به بهانه حذف سرشاخه‌ها اقدام به بریدن تنه درختان و کندن ریشه‌های آنها کرده است و شاخه‌های درختان مذکور را در مجاورت خیابان رها کرده است.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: حتی با وجود تماس‌های مکرر شهروندان با تلفن ١٣٧ هیچ اقدامی از سوی مسئولان مربوطه  صورت نگرفته و شکایت مردم بی پاسخ مانده است.

امانی گفت: از شهردار ضمن تشکر بخاطر توبیخ و برکناری مدیران متخلف در خصوص قطع درختان در خیابان ولیعصر که هفته گذشته اتفاق افتاده بود انتظار داریم که ضمن پیشگیری از این موارد همچنان با مسئولان و پیمانکاران خاطی برخورد قاطعانه انجام دهد.

انتهای پیام/

درختان حکیمیه تهرانپارس به بهانه هرس قطع شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
خدا قوت درود بر شما
آخرین اخبار