سرپرست فرمانداری شهرستان نیر؛

دهیاران شهرستان نیر برای معرفی طرح های اشتغالزایی تلاش کنند

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: دهیاران شهرستان نیر در معرفی دوطرح اشتغالزایی و سهم شهرستان نیر از این طرح ها در روستاها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی بخشی، سرپرست فرمانداری شهرستان نیر در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی نیر که با حضور دهیاران درمحل فرمانداری تشکیل شده بود، اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر دو طرح اشتغالزایی مهم اجرا می شود .

وی افزود: طرح اشتغالزایی فراگیر که دراین طرح سهم تسهیلات شهرستان نیر 28 میلیارد تومان می باشد و شامل طرح های گردشگری، کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت می باشد.

سرپرست فرمانداری نیر گفت:طرح دیگر طرح اشتغالزایی روستایی، عشایری و شهرهای زیر10 هزار نفر می باشد که پیش بینی می شود سهم تسهیلات شهرستان 25 الی 30 میلیارد تومان باشد و شامل تمام حوزه ها می شود.

بخشی با بیان این مطلب که دربحث ایجاد اشتغال و رونق صنعت گردشگری یکی از فرصت های مناسب بوجود آمده، گفت: دهیاران درخصوص جذب تسهیلات و معرفی افرادی که میتوانند اشتغال ایجاد کنند در روستاها تلاش کنند.

وی درادامه جلسه از راه اندازی طرح اقامتگاه بوم گردی هم خبر داد و افزود: با همت و تلاش دهیاران در روستاهای بخش مرکزی نیر اقامتگاه های بوم گردی راه اندازی می شود و افرادی که می خواهند این طرح را اجرا کنند می توانند از تسهیلات آن استفاده کنند.

وی ازتهیه طرح گردشگری برای روستاهای هدف گردشگری شهرستان هم خبر داد و گفت: یکی از اولویت های مهم فرمانداری توسعه صنعت گردشگری در روستاها و شهرهای شهرستان نیر می باشد.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال در شهرها و روستاهای زیر 10 هزار نفر شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.