بخشدار ویژه خارگ:

اورژانس ۱۱۵ در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود

بخشدار ویژه خارگ گفت: به زودی اورژانس ۱۱۵ در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود.

اورژانس ۱۱۵ در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی اظهار کرد: پس از مکاتبات صورت گرفته با مسئولان اورژانس استان برای راه‌اندازی اورژانس ۱۱۵ جزیره خارگ اقدامات بسیار موثری در جلسه امروز صبح صورت گرفت و امیدوار هستیم یکی از خواسته‌های به‌حق اهالی خارگ به زودی محقق شود.

بخشدار ویژه خارگ افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه عمرانی، بهداشتی از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب و با پیگیری تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: به دنبال محل استقرار برای ایجاد ساختمان این مرکز در جزیره خارگ هستیم که با حضور معاونان اورژانس استان گزینه‌های مورد نظر برای استقرار ساختمان بازدید شد و مقرر شد بررسی و پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

رضایی تصریح کرد: به زودی موضوع در شورای سلامت بخش خارگ که باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران ارشد مرتبط مطرح و اجرایی خواهد شد و با همکاری بهداشت و درمان خارگ و بیمارستان صنعت نفت خارگ صورت خواهد گرفت.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: بحث بهداشت و درمان در بخش ویژه خارگ با حساسیت بسیار بالایی در حال پیگیری بوده و در دو سال اخیر شاهد پیشرفت‌های متعددی در حوزه توسعه عمران درمانی و افزایش خدمات در حوزه سلامت در جزیره خارگ بوده‌ایم که امیدوار هستیم بسته سلامت در جزیره خارگ به صورت کامل اجرایی شود.

انتهای پیام/پ

 راه‌اندازی اورژانس ۱۱۵ در جزیره خارگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.