فرماندار نهاوندتاکید کرد:

از پتانسیل شهرستان نهاوند برای تولید و اشتغال استفاده شود

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هدف اصلی ما استفاده از پتانسیل بخشهای مختلف شهرستان برای تولید و اشتغال است.

از پتانسیل شهرستان نهاوند برای تولید و اشتغال استفاده شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند افزود: شهرستان نهاوند ظرفیت بالايی در بخش گردشگری با وجود سرابهای متعدد و جاذبه ها و منظره های بسیار زیبای این سرابها دارد كه جذب سرمایه و سرمایه گذاران در جهت تولید و اشتغال  در این بخش لازم  و ضروری است.

وی اضافه كرد:متاسفانه با وجود ظرفیت‌هایی که ما در بخشهای مختلف نظیر گردشگری، دامداری، شیلات، باغداری و... داشته ایم، نتوانسته ایم بطور قابل توجهی از این بخش ها در جهت تولید و اشتغال استفاده كنيم .

فرماندار شهرستان نهاوند ضمن تقدیر از این سرمایه گذار افزود: آقای مومیوند از آن دسته از همشهریان و سرمایه گذاران عزیزی هستند که نسبت به شهر خود عِرق دارند و دوست دارند در شهر خود سرمایه گذاری و جوانان مستعد این خاک را که جویای کار و اشتغال هستند، تامین كنند.

این سرمایه گذار نهاوندی كه در دو بخش دامداری و گردشگری قصد سرمایه گذاری دارد ،در بخش گردشگری و ایجاد مجتمع رفاهی 60میلیارد ریال و در بخش دامداری دام سبک۲۰ هزار راسی نیز 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد کرد که جمعا با 100 میلیارد ریال در حدود ۱۲۰ نفر اشتغال زایی خواهد داشت كه قصد دارد با سرمایه مستقیم خود و بدون گرفتن تسهیلات بانکی این طرح ها را اجرایی کند.

انتهای پیام/ش.و

از جاذبه های هر شهرستان برای اشتغال استفاده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار