چشمى:مهاجمان استقلال از جان مایه مى گذارند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: مهاجمان ما همه از جان مایه مى گذارند تا موقعیت ایجاد کنند، اما از بد شانسى توپ‌ها وارد دروازه حریف نمی‌شود.

چشمى:مهاجمان استقلال از جان مایه مى گذارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزبه چشمی درباره بازى استقلال مقابل گسترش فولاد گفت:در هر بازی تیم‌ها از دقیقه اول مقابل تیم ما دفاع مى کنند و در مقابل استقلال به دفاع می‌پردازند بالاخره این هم تاکتیکی است و شاید ما هم در بازى هاى بعدى از این تاکتیک بهره ببریم.

او ادامه داد: البته ما کمی هم بدشانس هستیم و در برخی از بازی‌ها توپ‌های مان گل نشد و به همین دلیل نتوانستیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم. در برخى بازى‌ها مساوى مى کنیم. بازی سیاه جامگان را باید دو بر صفر می‌بردیم که در نهایت بازی صفر - صفر شد. در همین بازی مقابل گسترش فولاد هم تا زمانی که گل را بزنیم موقعیت هایمان در حال از دست رفتن بود، اما خداراشکر که توانستیم به برتری برسیم اما در هر صورت باید چاره‌ای پیدا کنیم تا بتوانم روند پیروزی را ادامه دهیم.

چشمى درباره گل نزدن مهاجمان تیمش گفت: هر فوتبالیستی در هر پستى در نظر دارد بهترین بازی اش را انجام دهد و در استقلال هم همینطور است. فوروارد‌های ما همه از جان مایه مى گذارند تا موقعیت ایجاد کنند، اما از روى بد شانسى توپ‌ها به دروازه حریف نمى رود.بدشانسى امسال گریبانگیر تیم و مهاجمان شده، اما آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند و فکر مى کنم جابر در هر بازی خودش را در سه چهار موقعیت گل قرار می‌دهد که کار سختی است. اما بدشانسی و تیر دروازه و دیگر اتفاقات مانع از گلزنی می‌شود. این بدشانسی از اول فصل گریبان ما را گرفته است و امیدوارم فوروارد‌های ما همانند این بازی و دیدار با نفت باز هم گلزنی کنند و فشار از روی آن‌ها برداشته شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره دو پست متفاوت او در تیم باشگاهی اش گفت: اگر تمرینات یکی دو روز پیش را دیده باشید خواهید دید که من درون دروازه هم ایستادم. مربی تیم هر چه بگوید بدون، چون و چرا می‌پذیرم. دستور سرمربى تیم بر این بود هافبک دفاعى باشم و من هم بدون حرفی قبول مى کنم. شفر هر چه بگوید و در هر پستی بخواهد بازی می‌کنم. بازی در هافبک دفاعی هم تفاوت چندانی با دفاع میانی ندارد.

چشمى درباره قرعه کشی جام جهانی گفت: این به شانس فوتبال ما بستگی دارد و باید ببینیم به چه تیم هایى مى خوریم. امیدوارم خداوند کمک کند تا بتوانیم به بهترین تیم‌هایی که می‌توانیم، برخورد کنیم و با تلاش کادر فنى و بازیکنان بتوانیم قدمی برای فوتبال ایران برداریم.

انتهای پیام/

اظهارات چشمی در مورد دیدار استقلال و گسترش فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار