صالحی: اعتراض باشگاه استقلال خارج از مهلت تلقی می شود

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: اعتراض باشگاه استقلال خارج از مهلت تلقی می شود و  با توجه به این موضوع جایی برای رسیدگی وجود ندارد.

صالحی: اعتراض باشگاه استقلال خارج از مهلت تلقی می شودعلیرضا صالحی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نامه ارسالی باشگاه استقلال مبنی بر لغو محرومیت تماشاگران گفت: با توجه به صحبت هایی که با مسئولان کمیته انضباطی داشته ام ،مسئولان استقلال امروز نامه اعتراض خود را ارائه دادند و قرار شد هزینه مربوط را نیز پرداخت کنند تا رسیدگی  در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: اما درباره محرومیت در نظر گرفته شده باید بگویم این محرومیت در تاریخ 13 آبان ماه جاری توسط کمیته انضباطی صادر شده و در همان تاریخ از سازمان لیگ به باشگاه استقلال ابلاغ شد.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال افزود: اعتراض استقلالی ها تازه امروز صبح انجام شده و این در حالی است که ساعت 17:30 امروز هم بازی برگزار می شود و ادعای باشگاه استقلال هم این است که 24 آبان اعتراض خود را نوشته اند اما هیچ مدرکی مبنی بر ارائه آن به کمیته استیناف و یا نهاد دیگری در فدراسیون فوتبال تا قبل از امروز وجود ندارد.

صالحی ادامه داد: حتی اگر فرض را بر این بگیریم که 24 آبان اعتراض آنها در فدراسیون فوتبال ثبت شده باشد که نشده است، از زمان ابلاغ تا زمان اعتراض فقط یک هفته فرصت برای اعتراض وجود دارد که این یک هفته نیز منقضی شده است.

به این ترتیب باید بگویم اعتراض باشگاه استقلال خارج از مهلت تلقی می شود و جایی برای رسیدگی وجود ندارد .

انتهای پیام/

توضیحات رئیس کمیته استیناف درباره اعتراض استقلالی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار