ساخت کتابخانه خیر ساز در کازرون

نیکوکاران کازرونی یک باب کتابخانه در پارک عمومی کازرون ساختند و به مردم اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ندا زنگنه کازرونی سرپرست کتابخانه‌های عمومی کازرون با بیان اینکه امرالله شجاعی و خراسانی یداللهی نیکوکاران اهل کازرون یک باب کتابخانه در پارک عمومی کازرون ساختند و به مردم اهدا کردند، گفت: این کتابخانه در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

وی افزود: در مرحله اول برای این کتابخانه ۱۰ هزار جلد کتاب در نظر گرفته شده است.

همچنین در مراسم افتتاح این کتابخانه روح الله منوچهری سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: با افتتاح این کتابخانه تعداد کتابخانه‌های استان به ۲۲۴ واحد رسید که از این تعداد کتابخانه ۵۰ کتابخانه در روستا‌های استان و بقیه در نقاط شهری فعالیت دارند.

وی گفت: تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های استان فارس بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار جلد است.

منوچهری به نقش فضای مجازی در مطالعه کتاب اشاره کرد و گفت: فضای مجازی در مطالعه کتاب نقش عمده‌ای دارد نه تنهای مانعی برای مطالعه نیست بلکه نقش موثری دارد و اگر گفته شود که فضای مجازی درفرهنگ مطالعه مانعی ایجاد می‌کند درست نیست.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس تصریح کرد: با افتتاح این کتابخانه در کازرون و افزایش شش و نیم در صدی به فضای کتابخانه‌های کازرون فضای کتابخانه‌های این شهرستان به میانگین فضای استان رسیده است.

کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.
انتهای پیام/ر

ساخت یک باب کتابخانه در پارک عمومی کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار