تکامل و پیشرفت سازمانی با بازدید‌های نظارتی

 بازدید‌های نظارتی به تکامل و پیشرفت سازمانی منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار فرامرز اخلاقی سرپرست هیئت بازرسی تخصصی ناجا در مازندران در  جلسه هماهنگی و توجیهی اعضای نظارت ستادی و پلیس‌های تخصصی استان با اشاره به اینکه نظارت یک اصل پذیرفته شده در سازمان‌ها خصوصاً نیروی انتظامی است، گفت: بازدید‌های نظارتی علاوه بر تحرک به تکامل و پیشرفت سازمانی منجر خواهد شد.

وی افزود: نظارت یک اصل پذیرفته شده در سازمان‌ها خصوصاً نیروی انتظامی است که با رفع اشکال‌ها و ارتقاء محاسن در شیوه‌های بازرسی می‌توان به اهداف عالیه سازمانی دست پیدا کرد.

سرپرست هیئت بازرسی تخصصی ناجا در مازندران گفت: تلفیق نظارت و بازرسی در حوزه‌های آموزش و انتقال تجربیات، نظارت برحسن اجرای امور و احصاء معایب، نواقص و محاسن از اهداف نظارت ستادی است و اگر این فرایند به خوبی اجرا شود علاوه بر تحرک سازمانی به تکامل و پیشرفت سازمانی هم منجر خواهد شد.

سردار اخلاقی با اشاره به شرایط خاص جغرافیایی و اجتماعی که در استان وجود دارد، گفت: با توجه به این شرایط، استان دائماً در یک آمادگی کامل قرار دارد و این وضعیت منجر به تحرک و پویایی این استان و کسب رتبه‌ های بالا در تمامی سطوح ارزیابی‌ها شده است که نگهداشتن این امتیاز و رتبه کاری سخت و دشوار است.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در این نشست با بیان اینکه هدف از نظارت‌ های تخصصی رشد و تعالی سازمانی و تقویت سرانگشتان با ارائه آموزش‌های ستادی است به وجود برخی چالش‌های موجود در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی خاص استان، همجواری با پایتخت، قرار گرفتن این استان در مسیر‌های ارتباطی پرتردد و سایر موضوعات اثرگذاری که در استان وجود دارد موجب می‌شود تا این مشکلات از حاشیه به متن تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به ثبت ۳۱۹ میلیون تردد در ۶ ماهه اول سال برابر اعلام سازمان پایانه‌های استان، افزود: برابر آمار سازمان گردشگری حدود ۳۰ میلیون اقامت در مازندران به ثبت رسیده است که این حجم تردد‌ها و حضور گردشگران در طول ایام تعطیلات و روز‌های آخر هفته موجب بروز محدودیت‌ هایی در بحث ترافیک و سایر خدمات انتظامی در استان می‌شود.

انتهای پیام/ م

بازدید‌های نظارتی سبب تکامل سازمانی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار