جنگ قانونی پدر و دختر

اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان پس از شکایت از دخترش پای او را به دادگاه باز کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روزنامه لایو ساکر،دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین که از کلودیا ویافانیه همسر سابقش به جرم دزدی اموالش تقاضای دعوی کرده بود حال پای دختر بزرگ خود را نیز به دادگاه باز کرد.

مارادونا معتقد است جیانیا دخترش در ربودن بخشی از دارایی های وی همدست مادرش بوده و این جرم ممکن است به حبس هم ختم شود.

مارادونا و کلودیا پس از 13 سال زندگی مشترک و تولد دو دختر سرانجام در سال 2004 به خاطر اعتیاد و خیانت فوتبالیست به جدایی ختم شد و اکنون پس از سالها اسطوره فوتبالی همسر سابقش را متهم به دزدین 4 میلیون یورو از در آمد وی در فاصله زمانی 2000 تا 2015 کرده است.

جنگ قانونی پدر و دختر

به گفته وکیل مارادونا،جیانیا و سرخیو آگوئرو همسر سابقش در اروگوئه یک حساب بانکی باز کردند و از حساب بانکی مارادونا که توسط کلودیا (همسر سابق مارادونا) برداشت شده بود ،به این حساب جدید انتقال داده اند.

دختر مارادونا هم در دادگاه حاضر شده و اینکه مادرش مدیریت بخشی از دادایی مارادونا را داشته ،تایید کرده است.بنابراین این احتمال می رود که از سوی سازمان قضایی آرژانتین به زندان محکوم شود.

وکیل مارادونا تاکید کرد که اکنون اگر مارادونا هم بخواهد نمی تواند جلوی رسیدگی به این پرونده را بگیرد چون دیگر اف بی آی وارد عمل شده است.

جیانیا هم در واکنش به این خبر در توئیتر خود نوشت:

از تمام پیام های محبت آمیز شما متشکرم.من یک تجربه زیبا را سپری کردم .من از پدرم بدتر از اینها را دیده ام و بخشیده ام .فقط می گویم که دوستش دارم چون باعث شد تصمیم بگیرم چه کسی باشم و چگونه زندگی کنم.

انتهای پیام /

شکایت مارادونا از دختر بزرگش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار