هفته نهم لیگ برتر انگلیس

آرسنال اورتون را گلباران کرد / پیروزی پرگل تاتنهام برابر لیورپول

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با پیروزی پر گل تیم‌های آرسنال و تاتنهام پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز پایانی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، امروز (یکشنبه) تیم دو بازی مهم برگزار شد که به پیروزی پر گل آرسنال و تاتنهام انجامید.


ابتدا اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شد.

برای شاگردان آرسن ونگر در این دیدار ناچو مونرئال (۴۰)، مسوت اوزیل (۵۳)، الکساندر لاکازته (۷۴)، آرون رمزی (۹۰) و الکسیس سانچز (۵+۹۰) موفق به گلزنی شدند و گل‌های آبی‌پوشان مرسی‌ساید نیز توسط وین رونی در دقیقه ۱۲ و عمر نیاس در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رسید.
اورتون در این دیدار از دقیقه ۶۸ این دیدار با اخراج گویه، ۱۰ نفره شد.

با این نتیجه توپچی‌ها ۱۶ امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند. شاگردان رونالد کومان هم ۸ امتیازی باقی ماندند و در رده هجدهم هستند.

در آخرین بازی هفته نهم نیز تیم‌های تاتنهام و لیورپول در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست ۴ بر یک سرخپوشان لیورپول به پایان رسید.

در این بازی که دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هم در ورزشگاه حضور داشت، هری کین (۴ و ۵۶)، هیونگ مین‌سون (۱۲) و دله الی (۴۵) برای تاتنهام گلزنی کردند و تک‌گل شاگردان یورگن کلوپ را نیز محمد صلاح در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.


در جدول رده‌بندی لیگ برتر، تیم‌های منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام به ترتیب با ۲۵ و ۲۰ امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/
شکست سنگین لیورپول و اورتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار