رتبه نخست کانون پرورش فکری زاهدان در جشنواره (علم برای همه)

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان رتبه نخست جشنواره کشوری (علم برای همه) را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  به‌نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ زاهدان رتبه نخست جشنواره کشوری (علم برای همه) را کسب کردند.


فاطیما میر و سحر فطرتی، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ زاهدان هستند که با همکاری ارغوان سنجرانی و رضوانه قاسمی و هدایت طیبه بَزّی، مربی هنری کانون پرورش فکری با پویانمایی «اتفاق افتادنی است» رتبه نخست بخش فیلم و پویانمایی این جشنواره کشوری را به خود اختصاص دادند.


این رقابت، که از سوی موزه ملی علوم و فناوری ایران، طراحی شده هر ساله با هدف ارائه، معرفی یا آموزش مفاهیم علمی به زبان ساده و در قالب‌های ساخت ابزار، داستان علمی- تخیلی، کلیپ علمی و شعر، برای همه رده‌های سنی برگزار می‌شود.


محور‌های سومین دوره این جشنواره که هفته گذشته در تهران برگزار شد، شامل عکاسی، فیلم و پویانمایی، ساخت ماکت و نقاشی می‌شد که اعضای توانمند کانون رتبه نخست آن را در بخش پویانمایی به دست آوردند.


گفتنی است: این پویانمایی ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع زلزله و با تکنیک خمیر بازی ساخته شده و در آن ضرورت فراگیری آموزش‌های لازم برای روبه‌رو شدن با این حادثه طبیعی بیان شده است.

انتهای پیام/گ

رتبه نخست کانون پرورش فکری زاهدان در جشنواره علم برای همه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار