حسینی صدر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مسئولان از نخبگان کشور برای حل مشکلات استفاده کنند

کارشناس اقتصادی گفت:مسئولان متولی حوزه تجارت باید همیشه در ارتباط مستقیم با تولید کننده داخلی و سرمایه گذاران باشند و از نخبگان برای حل مشکلات بهره ببرند.

مسئولان از نخبگان کشور برای حل مشکلات استفاده کنندموید حسینی صدر کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگارصنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:مسئولانی که متولی حوزه تجارت کشور هستند،موظفند همیشه در ارتباط مستقیم با تولید کننده داخلی و سرمایه گذاران باشند.

وی در ادامه افزود:به این منظور بهتر است از مسئولانی که در گذشته امتحانشان را پس داده اند و نمره قبولی در تجارت کسب کرده اند،در کرسی های تجاری کشور بهره گرفته شود.

حسینی صدربا تاکید بر دوری از تصمیمات خلق الساعه مسئولان، تصریح کرد:اگر دولت به آن مرحله برسد که تمام تصمیماتش ،بار خروجی داشته و مردم در آن ذینفع باشند و همه اطلاعات در سایت به اطلاع عموم برسد و تاحد امکان از گفتگوهای حضوری اجتناب شود،احتمال تخلفات بسیار کمتر خواهد شد.

این کارشناسی اقتصادی اضافه کرد:در صورت کم شدن تخلفات و جلوگیری از بوجود آمدن رانت اطلاعاتی،موانع پیش روی تجارت برداشته شده و تصمیم های سلیقه ای تاثیری در سیاست گذاری های کلان تجاری نخواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به این موضوع که دلیل هر کدام از تصمیمات دولتی ها باید برای مردم مشخص باشد،گفت:امیدوارم افراد از فرصتی که به عنوان مسئول پیدا کرده اند کمال استفاده را برده و از نخبگان کشور برای حل مشکلات بهره ببرند.

انتهای پیام/

ضرورت استفاده از نخبگان در تصمیم گیری های تجاری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
درسته باید از حضور نخبگان بهره مند شویم
آخرین اخبار