برگزاری همایش ستارگان کویر در آران و بیدگل

همایش ستارگان کویر به منظور تجلیل از ۵۸ برگزیده کنکور امسال در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امروز همایش ستارگان کویر به همت مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل در محل سالن همایش های کانون شهید عربیان برگزار شد.

در این آیین از ۵۸ نفر از برترین‌های کنکور سراسری سال ۹۶ آران و بیدگل تقدیر و تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در این آیین با اشاره به ظرفیت بالا و توانمندی دانش آموزان آران و بیدگل اظهار داشت: ظرفیت و پتانسیل بالای دانش آموزان آران و بیدگل همواره در کشور زبانزد بوده است.

محمد معدندار با اشاره به افزایش چندین برابری پذیرفته شدگان در کنکور سراسری سال ۹۶ و قبولی در دانشگاه های معتبر کشور افزود: برنامه ریزی و توجه ویژه به بحث آموزش از دلایل اصلی این موفقیت بوده است.

وی با اشاره به مقوله‌ مهم و تاثیر گذار علاقه در انتخاب رشته‌های تحصیلی گفت: در کنار علاقه، نیاز جامعه و منطقه به رشته‌ها نیز باید مورد نظر دانش آموزان در انتخاب مسیر و رشته‌ تحصیلی باشد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تاکید کرد: حضور دانش آموزان آران و بیدگلی در بین نخبگان و نفرات برتر کنکور نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه امروزه سرمایه‌های اصلی کشورها نیروی انسانی و علم است، تصریح کرد: قبولی در کنکور باید آغاز راه فعالیت دانش آموزان باشد، نه این که دانش آموزان با عبور از این سد، همه چیز را تمام شده فرض کنند.

معدندار گفت: دانش آموزان هر منطقه پس از پذیرفته شدن در کنکور نباید خدمت به منطقه خود را فراموش کنند. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.