جلسه فوق العاده هیئت ژیمناستیک با مدیرکل ورزش و جوانان استان

جلسه فوق العاده هیئت ژیمناستیک استان با هدف معارفه مسئولان کمیته های هیئت، تقدیر از مربیان و ورزشکاران و ارائه خلاصه عملکرد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در محل تالار اندیشه هتل پارس کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این جلسه از ژیمناستیک به عنوان رشته ای پایه و مادر یاد کرد و گفت: خوشحالیم از اینکه امروز در خدمت هیئت خوب و متشخص ژیمناستیک هستیم.

محمدتقی امیری خراسانی با ابراز خرسندی از عملکرد این هیئت طی ماههای اخیر، افزود: خوشبختانه فعالیت های خیلی خوب، در آرامش و بدون هیچ حاشیه ای در این هیئت انجام شده است به طوری که، کار را  هم در زمینه ی همگانی و هم قهرمانی جلو برده اند.

وی ضمن تشکر و خداقوت به رئیس، دبیر، اعضای هیئت رییسه این هیئت و تمام دست اندرکاران این رشته ی مفرح و پایه از جمله: مربی، داور، سرپرست و ورزشکار، ابراز امیدواری کرد: این مجموعه ی موفق بتوانند باعث افتخارآفرینی های بیشتری شوند.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش به سند توسعه ی ورزش همگانی و قهرمانی اشاره و تصریح کرد: این سند از سال 93  به درایت استاندار و مجموعه ی قبلی اداره کل رقم خورد.

وی یادآور شد: یکی از اتفاقاتی که طی سال جدید در این سند رخ داد، اصلاحاتی بود که به دستور استاندار و رییس شورای عالی ورزش قهرمانی رخ داد.

امیری خراسانی بیان داشت: یکی از این اصلاحات در برنامه ی کوتاه مدتِ بخش قهرمان پروری انجام شدکه هدف این بخش بازی های 2018  است.

وی با اشاره به اینکه در بازی های 2014 که در اینچون کره ی جنوبی برگزار شد، تنها یک ورزشکار در بخش انفرادی و سه ورزشکار تیمی در رشته های هندبال، فوتبال و ... حضور داشتند، گفت: تمام هدف و تلاش مجموعه ی ورزش استان، افزایش تعداد ورزشکاران در مسابقات آسیایی است تا شاهد کسب مدال های بیشتری باشیم و این اتفاق خوبیست که می تواند در ورزش قهرمانی استان بیفتد.

وی از حضور نماینده ی ژیمناستیک کار در رقابت های 2018 خبر داد و افزود: این اتفاق، رشد ورزش استان را نشان می دهد و این جای بسی خوشحالیست.

امیری خراسانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست: به جای پرداختن به حواشی و اتفاقات درون مجموعه ها، به این دست مسائل بپردازید، چرا که تجربه ثابت کرده در هر ارگانی یکی می آید و یکی می رود، ولی وقتی یک ورزشکار ژیمناستیک کار در مسابقات بین المللی شرکت می کند، این یک افتخار است.

 وی خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: از بیرون گود صحبت نکنید، بکله یک بار هم که شده این رشته ها را تست کنید، سختی های کار را ببنید و راحت اظهارنظر نکنید.

امیری خراسانی یادآور شد: متأسفانه بعضی از دوستانی که در بخش کارشناس ورزشی هم هستند، نسبت به برخی هیئت ها جفا می کنند و با وجودی که می دانند واقعیت ها چیست، همه را تحت تأثیر می گذارند و جو آرامش حاکم بر مجموعه را بر هم می زنند.

وی با تأکید بر اینکه برای کسب موفقیت نیازمند همکاری همه هستیم، از اصحاب رسانه، روزنامه نگاران، خبرنویسان، صداوسیما و مسئولان بلندپایه استانی و کشوری خواست برای پیشرفت ورزش استان دست به دست هم دهند.

امیری خراسانی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در استان افتاده و شاید نسبت به بقیه ی استان های کشور، ما جلو هستیم، تشکیل ستاد بازی های 2018 است.

وی از برگزاری چهارمین جلسه این ستاد با حضور دکتر داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در روز یکشنبه خبر داد و افزود: وزیر ورزش، دو هفته ای یکبار ستاد بازی های 2018 و اُلمپیک و پارااُلمپیک 2020 را برگزار می کند که ما نیز در همین راستا این کارو انجام می دهیم.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری ستاد بازی های 2018 شاهد اتفاقات مثبتی در ورزش استان باشیم.

وی تصریح کرد: آماده ی همکاری و پذیرش هر گونه راهنمایی و مشورتی که سبب ارتقاء ورزش استان شود، در مسیری سالم، به دور از بداخلاقی ها و با آرامش هستیم.

امیری خراسانی خطاب به افرادی که در برخی هیئت ها حواشی را ایجاد کرده اند، یادآور شد: با بررسی بقیه ی هیئت ها از جمله ژیمناستیک می توان به این نکته دست یافت که در آرامش نیز می توان هم در بحث ورزش همگانی و هم قهرمانی موفق بود.

در پایان این مراسم از محسن بلوردی، دبیر هیئت ژیمناستیک به عنوان پیشکسوت و یک چهره ی تأثیرگذار در ژیمناستیک، محمدمهرتاش مربی تیم ملی ژیمناستیک، مبین محمدابراهیمی مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری و مهدی احمدی کهنی، ژیمناست هنری که در مسابقات بین المللی اسلوونی توانست 5  مدال در این رقابت ها کسب کند، تجلیل شد.

یادآور می شود: هیئت ژیمناستیک استان کرمان از تابستان 96 تاکنون توانسته عملکرد قابل قبولی از خود برجای بگذارد که مهمترین این موفقیت ها عبارتند از:

مسابقات دانش آموزی قهرمانی مدارس کشور در بخش پسران

*** ابوالفضل شیرخانی  مقام سوم در خرک حلقه

*** عرشیا منصوری همدم مقام های دوم پارالل و دوم بارفیکس

*** مهدی عطایی مقام اول در پرش خرک

قهرمانی کشور جوانان و نوجوانان ـ تبریز

*** مهدی عطایی در بخش جوانان مقام اول زمینی

مسابقات آسیایی

*** سهند صفی زاده، امیرحسین بنی اسد و سعید مالکی مقام چهارم آسیا در ایروبیک ژیمناستیک توسط

شرکت در دو اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک:

*** سهند صفی زاده امیر حسین بنی اسد سعید مالکی و محمد مهرتاش به عنوان مربی

 شرکت در دو اردوی تیم ملی بزرگسالان در همدان و لرستان:

*** مهدی احمدکهنی و مبین محمد ابراهیمی به عنوان مربی

شرکت در دو اردی تیم ملی جوانان در تهران و اصفهان:

*** عرشیا منصوری همدم و مهدی صابری به عنوان مربی

مسابقات جهانی اسلوونی

*** کسب سه مدال انفرادی و یک قهرمان قهرمانان و یک مدال تیمی توسط مهدی  احمد کهنی

مسابقات دانش آموزی قهرمانی مدارس کشور در بخش دختران

*** کسب ۲۰ مدال توسط دختران

انتهای پیام/ب

نشست فوق العاده هیئت ژیمناستیک استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار