عامل اصلی محرومیت پرسپولیس در پرونده طارمی معرفی شد

انتشار اسنادی از پول های دریافتی باشگاه پرسپولیس از شخص هدایتی پرونده محرومیت طارمی و باشگاه پرسپولیس را جدی تر کرد.

عامل اصلی محرومیت پرسپولیس در پرونده طارمی معرفی شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس دفاعیات مناسبی را برای مطرح کردن در دادگاه عالی ورزش آماده کرده بود و مطمئن بود که می تواند در محکومیت باشگاه پرسپولیس تخفیف بگیرد اما حسین هدایتی با مصاحبه های اخیر و اسنادی که منتشر شده است کار این پرونده و رفع محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست.

این موضوع از سوی برخی از رسانه ها مطرح شده در حالیکه هدایتی هنوز جوابی برای این ادعا منتشر نکرده است.


داستان از این قرار است که "بند دفاعيات پرسپوليس در فيفا مطلوب بود. اين باشگاه متهم بود كه طارمی را برای فسخ قرارداد با ريزه اسپور تحريک و وسوسه كرده و وكلای باشگاه هم مكرر دفاع می كردند كه چگونه ممكن است او را تحريک كرده باشيم در حالی كه رقم قرارداد او با پرسپوليس كمتر از رقم قرارداد با ريزه اسپور است؟

اين دفاعيه ای منطقی بود اما به ناگاه انتشار يک سند مالی استيل آذين توسط حامی مالی وقت باشگاه در رسانه ها همه چيز را به هم ريخت.

در اين سند مبلغ يک ميليارد و ١٥٠ ميليون تومان به نام "باشگاه پرسپوليس" بابت مهدی طارمی منظور شده بود. دقيقا به نام پرسپوليس و نه به نام طارمی. وكلای ريزه اسپور اين سند كه با سربرگ استيل آذين در رسانه های رسمی منتشر شده بود را در كنار عكس های تيم پرسپوليس كه نام استيل آذين پشت لباس ها وجود داشت را به فيفا دادند و گفتند پرسپوليس از طريق حامی مالی خود (استيل آذين) هم به طارمی پول داده پس قرارداد آنها با طارمی كمتر از قرارداد با ريزه نبوده. اين سند دردسر زيادی ايجاد كرد.

حالا هم در مرحله CAS ترجمه مصاحبه حسين هدايتی را ارائه داده اند و می گويند اگر پرسپوليس دخالتی در موضوع نداشته چگونه حامی مالی باشگاه مدعی است برای فسخ با ريزه اسپور به طارمی پول داده؟

بدون تعارف با اين خودزنی ها شانس باشگاه در CAS زياد نيست. اينكه واقعا فايل صوتی مورد ادعای هدايتی وجود دارد يا خير را بی خبرم چون در جلسات آنها نبودم اما يک سئوال هميشه ذهن مرا مشغول كرده كه وقتی ريزه اسپور شكايت كرد همه ايران از آن باخبر شدند. چرا همان زمان جناب هدايتی به باشگاه يا رسانه ها نگفت كه بابت فسخ با ريزه پول داده و يكسال و نيم اين موضوع مسكوت ماند؟

در هر حال لازم بود اين مسائل بيان شود تا بدانيم گاهی اوقات يک حرف و مصاحبه تا چه اندازه تبعات دارد. در مرحله بدوی وكلای ريزه گفتند هدايتی پول را به پرسپوليس داده و حالا هم می گويند پول را به طارمی داده".( منبع کانال قلم سرخ)

انتهای پیام/

عامل اصلی محرومیت پرسپولیس مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
naser
۱۱:۵۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
الان عامل اصلی کی بود ما که نفهمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
کی هست حالا
آخرین اخبار