جعفر کاشانی:گرشاسبی به اتفاق آرا سرپرست باشگاه شد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: گرشاسبی به اتفاق آرا به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و به وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر کاشانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره  جلسه امروز  هیئت مدیره باشگاه، اظهار کرد:  علی اکبر طاهری در تاریخ 12 آبان استعفای خود را مطرح کرد. این استعفا در آن زمان برای بررسی شرایط و امکان ادامه فعالیت او پذیرفته نشد و تمایل بر ادامه این همکاری بود. البته با توجه به اینکه اجرای دقیق ضوابط قانونی سرلوحه امور است، به استناد مصوبه دوم مهر ماه 1396 مجلس محترم شورای اسلامی ایران در ارتباط با بازنشستگان و تاکید بر اجرای سریع آن از سوی مراجع ذیصلاح و نهادهای نظارتی، وزیر ورزش و جوانان موافقت خود با این استعفا را اعلام کرد. 

او ادامه داد: سلطانی‌فر علاوه بر قبول استعفای طاهری از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل سابق که قابل توجه بود تشکر کرد و حضور و اقدامات طاهری را باعث کسب افتخارات و نتایج شایان توجه از سوی  پرسپولیس دانست. وزیر ورزش و جوانان  با تاکید بر لزوم اجرای ضوابط قانونی که به تصویب مجلس محترم رسیده است موافقت خود با استعفای طاهری برخلاف  میل باطنی امضاء کرد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: وزیر ورزش همچنین به هیئت مدیره باشگاه تکلیف کرد و ماموریت داد که به سرعت نسبت به تشکیل جلسه اقدام کرده و یکی از اعضای هیئت مدیره را برای عهده‌دار شدن مسئولیت سرپرستی باشگاه به وزارت معرفی کند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: بر همین اساس امروز چهارشنبه اول آذر ماه 1396 جلسه هیئت مدیره با حضور من و گرشاسبی و حاجی بیگی تشکیل شد و با توجه به جمیع شرایط، گرشاسبی با اتفاق آراء به عنوان سرپرست انتخاب و به وزارت ورزش و جوانان معرفی شد. هیئت مدیره  همچنین  از تلاش ها و اقدامات طاهری تشکر ویژه ای داشت و  به طور حتم  زحمات و اثرات مثبت طاهری قابل کتمان نیست.

انتهای پیام/ 

تشریح جلسه هیئت مدیره از زبان جعفر کاشانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار