مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۸۰ هکتار زمین شهرک صنعتی کوهدشت برای احداث پتروشیمی واگذار شد

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از واگذاری بیش از ۸۰ هکتار زمین شهرک صنعتی کوهدشت برای احداث پتروشیمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رازانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از واگذاری بیش از ۸۰ هکتار زمین شهرک صنعتی کوهدشت برای احداث پتروشیمی خبر داد.

رازانی گفت: شهرک‌های صنعتی کوهدشت با مساحت ۱۰۸ هکتار دارای سند ثبتی و تفکیکی و امکاناتی از قبیل: آب، برق، تلفن و فیبر نوری می‌باشد.

وی افزود: بیش از ۸۰ هکتار زمین شهرک صنعتی کوهدشت برای احداث پتروشیمی به سرمایه‌گذار طرح واگذار شده است که با بهره برداری ازاین طرح علاوه بر رونق صنایع پایین دستی برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

رازانی در خصوص ناحیه صنعتی خوشناموند کوهدشت نیز اظهار داشت: این ناحیه صنعتی با مساحت ۲۰ هکتار و استقرار ۲۲ واحد صنعتی دارای امکانات زیربنایی از قبیل: برق، گاز، تلفن و شبکه فاضلاب و همچنین سیستم جمع آوری آب‌های سطحی است.

خادمی ، استاندار لرستان گفت: برای حل مشکل آب شهرک نیاز به احداث مخزن می‌باشد که لازم است شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان متولی تا سه ماه آینده با احداث مخزن آب، مشکل تامین آب ناحیه صنعتی کوهدشت را رفع نماید.

خادمی در ادامه تصریح کرد: همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی ضمن برآورد پروژه ترمیم و لکه گیری آسفالت از طریق سازمان همیاری شهرداری‌ها یا پیمانکار ذیصلاح دارای کارخانه آسفالت نسبت به رفع مشکل ناحیه صنعتی اقدام نماید.

وی با اشاره به مشکل بدهی واحد‌های صنعتی کوهدشت به بانک‌ها یادآور شد: لازم است یکی از جلسات ستاد تسهیل برای این واحد‌های صنعتی برگزار شده و مشکلات واحد‌ها جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/د

واگذاری ۸۰ هکتار زمین شهرک صنعتی کوهدشت برای احداث پتروشیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.