برگزاری جشنواره مطبوعات برتر دستگاه قضائی در کرمان

معاون رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:مراسم اختتامیه نخستین جشنواره قلم و عدالت با حضور مسئولان کشوری واستانی 7آذر در محل باشگاه برق کرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد باقر اسلامی،رییس ستاد برگزاری جشنواره قلم وعدالت گفت:دکتر صادقی،معاون قوه قضائیه میهمان و سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره خواهد بود.

این مقام قضائی اعلام کرد:در این مراسم اعضا شورای قضائی استان،مسئولین ومدیران استان نیز حضور خواهند داشت و رئیس کل دادگستری استان،امام جمعه و استاندار کرمان نیز سخنرانی می نمایند.

وی عنوان کرد:این جشنواره با هدف بهره مندی از فرصت و ظرفیت رسانه های محلی(مکتوب،الکترونیکی،برخط،دیداری،شنیداری استان کرمان)و مشارکت آنان به انتشار مطالب و اخبار دستگاه قضائی و نیز تولید محتوا در قالب های(خبر،گزارش،مصاحبه ای و..) و ایجاد رقابت در تولید مطالب با کیفیت توسط رسانه ها برگزار شده است.

اسلامی ادامه داد:برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای افزایش آگاهی های عمومی و حقوقی،کاهش دعاوی و تشکیل پرونده، جذب و ارتقا اعتماد عمومی،افزایش رضایت مندی ،تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از وقوع جرم می باشد.

وی بیان کرد:طرح جشنواره مطبوعات برتر استان کرمان با عنوان"قلم و عدالت" از مصوبات شورای قضائی وستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه استان کرمان می باشد و در سال 1395 فراخوان آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

اسلامی اظهار کرد:تعداد57رسانه در این جشنواره شرکت نمودند و1929اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال گردید و کار داوری نیزبا حضور سه داور پایان یافته و در روز 7اذر ماه برابر با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور رسانه های برتر و خبرنگاران برتر برگزار شود.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره باحضور اهالی مطبوعات و رسانه های(خبرگزاری ها،روزنامه های محلی،پایگاه های خبری و هفته نامه ها) استان و نیز خبرنگارن برتر رسانه ها و خبرنگاران برگزیده برگزار می شود.

این مقام قضائی اعلام داشت: به نفرات اول این جشنواره سکه بهار آزادی،نفرات دوم نیم سکه، نفرات سوم و خبرنگاران ربع سکه و نیز نفرات شایسته تقدیر نیز سکه گرمی اعطا می شود.
این جشنواره باهمکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال وجنوب استان با مشارکت کانون های وکلا و کارشناسان دادگستری و قوه قضائیه وکانون سردفتران اسناد رسمی برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره قلم و عدالت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار