سردار رحیمی در جمع خبرنگاران خبر داد

دستگیری 247 نفر از اراذل و اوباش پایتخت طی 24 ساعت گذشته

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری247 نفر از اراذل و اوباش طی 24 ساعت گذشته و شناسایی 79 مخفیگاه مجرمان خبر داد.

دستگیری 247 نفر از اراذل و اوباش پایتخت طی 24 ساعت گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در جمع خبرنگاران با اشاره به مرحله جدید عملیات دستگیری مزاحمان نوامیس و عاملان قمه‌کشی شرارت و درگیری و گروه‌هایی که از سلاح سرد و گرم و مواد مخدر و مشروبات الکلی استفاده می کردند،اظهار کرد: گروه های شرارت طی عملیاتی در 24 ساعت گذشته دستگیر شدند که برای دستگیری این مجرمان کار اطلاعاتی صورت گرفته بود.

وی با اشاره به شناسایی و ورود به 79 مخفیگاه مجرمان و 142 قهوه‌خانه که محل تجمع  اشرار بود،افزود: در 48 باشگاه بدنسازی شاهد تجمع اراذل و اوباش بودیم که در نهایت اقدام به دستگیری آنها کردیم.

کشف 140 قبضه سلاح سرد 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: 5 قبضه شبه سلاح، دو قبضه سلاح جنگی، 140 قبضه سلاح سرد از جمله شمشیر قمه کشف و در همین راستا چند باند دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: طرح‌های پلیس پایتخت برای ارتقا امنیت اجتماعی با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داشت و به شدت و با قاطعیت با عاملان فروش مواد مخدر چه خرده فروش و چه عمده فروش و معتادان برخورد می کنیم و کم و کاستی‌های طرح مرتفع می شود.

سردار رحیمی بیان کرد: عملیات پلیس همیشه با کمک دستگاه قضایی انجام می‌شود و همیشه دستگاه قضایی در کنار پلیس بوده است.

دستگیری 75 نفر از مزاحمان نوامیس طی 24 ساعت گذشته

وی با اشاره به دستگیری 247 اراذل و اوباش در 24 ساعت گذشته تصریح کرد: به جز 247 نفر،75 نفر از مزاحمان نوامیس که زیر 20 سال داشتند نیز دستگیر و به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

سردار رحیمی گفت: تمامی جرایم مجرمان در پرونده‌ای که تحویل قضات دستگاه قضا داده می‌شود درج و اضافه می‌شود همچنین کنترل مستمر اراذل و اوباش و نظارت بر قهوه‌خانه توسط کلانتری‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
باید دست وپاهای اراذل واوباش را قطع کنند
آخرین اخبار