سردار رحیمی خبر داد

اعلام آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر

رئیس پلیس پایتخت گفت:در خصوص مبارزه با عمده و خرده فروشان مواد مخدر رویکرد اطلاعات و عملیات محوری داریم و در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر نیز آمادگی کامل داریم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران به لزوم وجود اراده جمعی در امر مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مبارزه با مواد مخدر یک جهاد بزرگ است،گفت:از همکاری دستگاه قضایی در طرح های پلیس پیرامون جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری مواد فروشان تشکر می کنم.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات اثرگذار باید در زمینه مقابله با مواد مخدرانجام شود، اظهار داشت: سازمان های دخیل دیگر باید با جدیت و برنامه ریزی به وظایف خود عمل کنند تا نتایج مورد انتظار طرح ها عینیت یابد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای مستمر طرح های پلیس تهران به صورت شبانه روزی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در محلات پایتخت خبر داد و گفت: در خصوص مبارزه با عمده و خرده فروشان مواد مخدر رویکرد اطلاعات و عملیات محوری داریم و در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر نیز آمادگی کامل داریم البته این نقطه شروع کار است و سازمان های مرتبط ادامه رو فعالیت ها هستند، و اگر تمام ظرفیت ها با هم افزایی انجام شود می توانیم اقدام موثری را رقم بزنیم.

سردار رحیمی گفت: همه  در قبال آسیب های جامعه باید دغدغه داشته باشیم و با بهره گیری از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد می توانیم موفق تر عمل کنیم.

لازم به ذکر است؛در این جلسه مسئولان حاضر سازمان های مربوطه، گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند و بر استفاده از ظرفیت های مراکز ترک اعتیاد تاکید کردند .

انتهای پیام/

سخنان مهم رئیس پلیس پایتخت در در جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران مورخ 29 آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار