تیم دانشگاه مازندران فاتح رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌های کشور

تیم دانشگاه مازندران در رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌های کشور در بابلسر رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی جانزاده مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران گفت: رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ کشور از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه امسال برگزارشد.

وی افزود: نتایج رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ کشور به میزبانی دانشگاه مازندران اعلام شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران گفت: در مسابقات انفرادی تفنگ و تپانچه زینب عارف از دانشگاه مازندران و سامیه یاسی از دانشگاه گیلان بصورت مشترک رتبه نخست را کسب کردند.

جانزاده افزود: در بخش انفرادی تفنگ و تپانچه زینب عابدینی از دانشگاه مازندران، فائزه فتحعلی پور از دانشگاه نوشیروانی بابل بطور مشترک دوم و فاطمه مرزبان از دانشگاه گنبد کاووس و فاطمه ذوالفقارزاده از دانشگاه مازندران بصورت مشترک سوم شدند.

وی گفت: در بخش تفنگ تیمی دانشگاه مازندران با کسب ۹۸۶ امتیاز، دانشگاه گنبد کاووس با کسب ۸۷۱ امتیاز و دانشگاه نوشیروانی بابل با کسب ۸۷۱ امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش تپانچه تیمی دانشگاه مازندران با کسب ۹۱۹ امتیاز، دانشگاه گنبدکاوس با کسب ۸۶۷ امتیاز و دانشگاه نوشیروانی بابل با کسب ۸۷۱ امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران گفت: در مجموع در این مسابقات دانشگاه مازندران با کسب ۱۹۰۵ امتیاز و دانشگاه گنبد کاووس با کسب ۱۷۳۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های اول، دوم این مسابقات قرار گرفتند.

جانزاده افزود: دانشگاه مازندران فاتح این دوره از مسابقات شد و به دور نهایی المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور راه یافت.

انتهای پیام/آ

اعلام نتایج رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار