جنگ توئیتری ترامپ وی را در معرض خطر از دست دادن حامیانش قرار داده است

نتیجه یک نظر سنجی آنلاین نشان می‌دهد که ترامپ با روی آوردن به جنگ توئیتری، خود را در معرض خطر از دست دادن حامیانش قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل؛ نتیجه یک نظر سنجی آنلاین نشان می‌دهد که ترامپ با روی آوردن به جنگ توئیتری، خود را در معرض خطر از دست دادن حامیانش قرار داده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی از یک گروه متمرکز آنلاین که جیم مسینا از طرفداران سابق اوباما آن را انجام داده است، عادت ترامپ به استفاده از توییتر در کاخ سفید می‌تواند نتایج انتخابات سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ را تحت تاثیر خود قرار دهد.

این گروه متمرکز شامل رای دهندگانی از ایالت‌های ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا بوده اند که در ماه نوامبر با شرکت در این پروژه، رای خود را به باراک اوباما و ترامپ اعلام کرده اند.

مسینا می‌گوید: سفید پوستانی که در این نظرسنجی به اوباما رای داده بودند به روشنی اعلام کردند که اگر وضع اقتصادی بهبود قابل توجهی نیابد شانس دیگری به ترامپ نخواهند داد. از نظر آن‌ها علت این شکست تنها یک چیز و آن هم توییتر است.

وی اضافه کرد: اعضای گروه شرکت کننده در این مطالعه نگران این بوده اند که پرشدن وقت ترامپ با جنگ توئیتری و هرج و مرج عمومی که دولت وی دچار آن شد، باعث شود که وی بر بهتر کردن وضعیت اقتصادی، تمرکز کمتری کند.

وی می‌گوید:بعد از اینکه شرکت کنندگان در این نظرسنجی در معرض این گزاره قرار گرفتن که "عواقب ناشی از توئیت کردن ترامپ و مانعی که این اقدام در برابر تمرکز وی بر عملی کردن وعده هایش در زمینه بهبود زندگی مردم ایجاد می‌کند، چیست" متوجه شدیم که رتبه کلی ترامپ در زمینه اقتصادی ۶ امتیاز کاهش یافت.

وی افزود:نکته جالب‌تر اینکه، وقتی شش هفته بعد، از رای دهندگان به اوباما مجدد نظر خواهی شد، آن عده که در معرض پیام توئیتری ترامپ قرار گرفته بودند، دیدگاه منفی تری از قبل نسبت به ترامپ پیدا کرده بودند.

غالبا ترامپ منتقدان خود را با توییتر مورد حمله قرار می‌دهد و از زمان آغاز ریاست جمهوری اش، از این بستر برای اعلام سیاست‌ها و بیان دشمنی با شخصیت‌هایی مانند کیم جونگ یون، رهبر کره شمالی استفاده کرده است.

مسینا نتیجه می‌گیرد:درست است که دونالد ترامپ برخلاف سیاستمدارانی است که ما از گذشته‌های دور تاکنون دیده ایم، اما این رفتار وی (توئیت کردن زیاد) به زودی با عکس العمل منفی رای دهندگان مواجه خواهد شد.

او معتقد است: چیز‌هایی که متخصصان می‌گویند ترامپ را به شکست نخواهد کشاند، او تا به امروز موفق شده است از شر رفتار‌های بدتر خود جان سالم بدر ببرد، اما رأی دهندگان فقط این وضع را تحمل کرده اند.

انتهای پیام/

ترامپ در معرض خطر از دست دادن حامیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار