امام جمعه یاسوج:

خواسته مردم از مسئولان نعمتی الهی

امام جمعه یاسوج خطاب به مسئولان استان گفت: نیاز و خواسته مردم یک نعمت الهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۲۸ صفر سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص)، این واقعه را بزرگترین مصیبت وارده بر بشر دانست و گفت: رحلت جانسوز رسول اکرم یعنی پایان یافتن ۲۳ سال سختی و مشقت تلاش آخرین پیامبر الهی، چراکه پیامبر(ص) برای نهادینه کردن دین، سختی‌های بسیاری کشیدند.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین خطاب به مسئولان استانی ادامه داد: مسولان فکر نکنند بدون شایستگی هم همیشه بر کرسی مدیریت می‌نشینند چراکه صندلی مدیریت ارث پدری نیست.


وی افزود: مسئولان باید خواسته مردم را به عنوان یک نعمت الهی بدانند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان به کار گیرند.
امام جمعه یاسوج همچنین درخصوص حادثه‌ زلزله غرب کشور گفت: تحمل از دست دادن عزیزان و نابودی سقف خانه‌های مردم غرب کشور در این روز‌ها بسیار دشوار بوده است.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی به کمک‌های مردمی استان برای زلزله زدگان مناطق غرب کشور اشاره کرد و گفت: مردم همیشه درصحنه و غیور استان که در هر کار خیر و نیک پیش قدم بوده اند بیش از ۲ میلیارد تومان به زلزله زدگان کمک کردند.


وی با اشاره به اینکه زلزله غرب کشور یک امتحان الهی است که باید از آن استفاده کرد تاکید کرد: خیران و مردم استان کمک‌های خود را به صورت نقدی کمک کنند تا وسایلی که بیشتر مورد احتیاج آنها است خریداری شود.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی به هفته بسیج هم اشاره کرد و افزود: کارکرد‌های فرهنگ بسیجی به دنیا ثابت شده است و از صدر اسلام تاکنون نیز وجود داشته است.


وی با بیان اینکه سابقه بسیج در جنگ هشت ساله به خوبی مشخص است اضافه کرد: تا زمانیکه بسیج درکشور ما پابرجاست مملکت ما آسیب نخواهد دید.

انتهای پیام/د 

کارکرد‌های فرهنگ بسیجی به دنیا ثابت شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.