افزایش رشته‌های مهارتی در مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زاهدان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زاهدان از افزایش رشته‌های مهارتی متناسب با نیاز‌های روز جامعه در این مرکز خبر داد.

افزایش رشته‌های مهارتی در مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زاهدانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای  سیستان و بلوچستان؛ زهرا راشکی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زاهدان گفت: بازدیدکنندگان مرکز امسال در هفته بازدید همگانی با ۸ رشته جدید مهارتی متناسب با نیاز‌های روز جامعه آشنا میشوند.

راشکی افزود: رشته‌های آموزشی سرمه دوز تزئینی، چهل تکه دوز با دست، ملیله کاغذی، معرق کار کاشی و سرامیک، لباس سنتی بلوچ، فروش بلطی پرواز داخلی، سازنده محصولات نمدی مدرن و عروسک دوز مقدماتی است.

وی تصریح کرد: امسال ۳۴ رشته آموزش مهارتی در مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زاهدان آموزش داده می‌شد که این رشته‌ها به مجموعه رشته‌های آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان افزوده شده و به ۴۲ رشته مهارتی افزایش یافته است همچنین کلیه خدمات رایگان است.

راشکی خاطرنشان کرد: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل میدهند لذا توانمند سازی مهارتی و هدایت آن‌ها به سمت راه اندازی مشاغل کوچک و خانگی و درآمد زایی تاثیر بسزایی در چرخه تولید و حتی کاستن از بار مشکلات بیکاری و بی درآمدی در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

افزایش رشته های مهارتی در فنی وحرفه ای زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه سارانی
۱۰:۰۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
با سلام وقت بخیر لطفا در کانال تلگرامی اطلاع رسانی کنید منم عضو کانال کنید یا به جیمیل اطلاعات کلاست را بفرستید