انتقاد لاریجانی از سیاست زدگی برخی رسانه‌ها

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار اعضای خانه مطبوعات قم،سیاست زدگی را آفت برخی رسانه ها دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛ علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم، با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه گفت: امورات اجرایی بدون همکاری مستمر با رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست و باید با تعامل منطقی و توجیه دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها بتوانند نقش خود را به‌خوبی اجرا کنند.

وی بابیان اینکه وجود خطا در رسانه اجتناب‌ناپذیر است، افزود: نقش رسانه بسیار مهم بوده و اگر مدیران با نگاه مثبت با رسانه‌ها تعامل داشته باشند عقب‌ماندگی‌ها جبران می‌شود و رسانه‌های مورد اعتماد مردم برای پیشبرد اهداف حکومتی لازم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در چرخه اقتصادی برخی از رسانه‌ها دارای ضعف تاکتیکی هستند، ابراز کرد: برخی رسانه‌ها به خاطر نبود جذابیت‌ها نتوانسته‌اند در امور اقتصادی موفق باشند که خانه‌های مطبوعات باید با دقت بیشتر و آسیب شناسانه به این موضوع ورود کند.

وی ورود بخش‌های خصوصی برای کاهش مشکلات اقتصادی را مهم دانست و گفت: دادن روحیه امیدواری به مردم با نمایش چرخه تولید و کارخانه‌های فعال می‌تواند در روحیه مردم تأثیرگذار و به نفع کل کشور باشد که نیاز به تعامل با بخش‌های اقتصادی مانند اتاق بازرگانی دارد.

لاریجانی با اشاره به اینکه کشور در امور بین‌الملل و داخل با چالش‌هایی روبه‌روست، عنوان کرد: برجسته‌سازی کارآفرینی یکی از کارهای بوده که رسانه‌ها می‌توانند ورود جدی‌تری به آن داشته باشند و استان قم ظرفیت خوبی در معرفی ویژگی‌ها ازجمله IT دارد.

وی با انتقاد از سیاسی شدن بیش‌ازحد برخی رسانه‌ها تصریح کرد: دوز سیاست در رسانه‌ها بسیار زیاد شده که خیلی از آن‌ها هم خاصیت آن‌چنانی ندارد و باید توجه کرد آینده کشور در گروی آبادانی است و ایجاد روحیه امیدواری در بین مردم با توجه به شرایط ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ش

دیدار اعضای خانه مطبوعات قم با لاریجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
درست میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۵۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
جنابعالی درست میفرمایید.....
آخرین اخبار