مدیر کارگروه کارآفرینی و اشتغال اردبیل؛

زمینه ایجاد بیش از 18 هزار شغل جدید در استان اردبیل فراهم می شود

مدیر کارگروه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: زمینه ایجاد بیش از 18 هزار شغل جدید در استان اردبیل فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هوشنگ دشتی، مدیر کارگروه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اردبیل با پرداخت 5 هزار و 640 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به متقاضیان طرح های تولیدی واشتغال زا، زمینه ایجاد 18 هزارو 384 شغل جدید در این استان فراهم می شود.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه تبصره 18 قانون بودجه سال 96 اعتبار تسهیلاتی اشتغال زا در اختیار بانک های کشاورزی، ملی، سپه، رفاه کارگران، ملت، صادرات، تجارت و توسعه تعاون قرار گرفته و مسوولان این بانک ها مکلف به پرداخت تسهیلات به متقاضیان مجری طرح های تولیدی و اشتغال زا در استان که از سوی کارگروه های اشتغال و سرمایه گذاری معرفی می شوند، هستند.

دشتی بیان کرد: نرخ سود بانکی تسهیلات اشتغال زا 18درصد بوده و به تناسب ارائه تسهیلات به مناطق شهری و روستایی 3تا 7 درصد کارمزد این تسهیلات به صورت یارانه از سوی دولت به بانک ها پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: سهم شهرستان خلخال نیز از این تسهیلات 564 میلیارد ریال برای ایجاد یک هزار و 830 فرصت شغلی جدید است که انتظار می رود طرح های ارائه شده از سوی متقاضیان تا 2 هفته در کارگروههای اشتغال و سرمایه گذاری بررسی و به بانک های عامل معرفی شوند.

 

انتهای پیام/ح

پرداخت بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.