پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به 29 متقاضی مشاغل خانگی در بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به 29 متقاضی مشاغل خانگی در شهرستان بیله‌سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم،فرماندار بیله سوار در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بیله سوار که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بیله سوار برگزار شد اظهار کرد: امسال 120 میلیون تومان تسهیلات به 29 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در این شهرستان توسط بانک ملی شهرستان بیله سوار پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد افزود: باید مشاغل خانگی مزیت دار مشخص شوند و افرادی که در مشاغل خانگی فعالیت می کنند دغدغه بازار فروش نداشته باشند.

فرماندار بیله سوار لزوم توجه جدی به مشکلات مردم را یادآور شد و گفت: بانک‌ها گاهی اوقات برای وام 10 میلیون ریالی همان مدارکی را می‌خواهند که برای تسهیلات میلیاردی مطالبه می‌کنند که باید بانکها در واگذاری تسهیلات به قشر کم درآمد جامعه نگاه ویژه ای داشته باشند

حلیم عنوان کرد: حدود 50 درصد پیشرفت کارگروه اشتغال شهرستان بیله سوار در گرو عملکرد بانک های عامل است و باید بانک ها و نهادهای مرتبط  تعامل و هماهنگی لازم را داشته باشند تا در حل مشکل اقتصاد و اشتغال جامعه سهیم باشند.

وی افزود: برای حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی مبلغ تسهیلات پرداختی در بحث مشاغل خانگی با افزایش 2 برابری از 50 میلیون ریال به 100 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی گفت: امسال تاکنون 232نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت نام کرده اند و و انتظار می رود دستگاه‌های متولی تا پایان سال تعهد خود را به طور کامل اجرایی کنند.

انتهای پیام/ح

پرداخت 120 میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در بیله سوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.