دستور پر کردن چاه‌های آب غیرمجاز؛

برخورد دستگاه قضایی لرستان با متخلیفین به منظور صیانت از منابع آب

دادستان خرم‌آباد گفت: دادگستری لرستان به‌شدت موضوع صیانت از منابع آب را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید رازانی دادستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان جلسات متعددی را با دستگاه‌های حوزه آب و کشاورزی در راستای صیانت از منابع آب دارد، اظهار داشت: در حال حاضر با وضعیت کاهش نزولات جوی مواجه هستیم و روی کمربند خشک نیز واقع شده ایم، لذا باید با همکاری و مشارکت به گونه‌ای شرایط را مدیریت کنیم که وضعیت از این بدتر نشود.

وی با بیان اینکه نصب کنتور‌های هوشمند بر روی چاه‌ها از جمله برنامه‌های در دستور کار است تا اجازه برداشت بیش از حد آب را ندهد، تصریح کرد: برای پر کردن چاه‌های غیرمجاز قاطعانه عمل کرده ایم و شخصا دستور پلمب و پرکردن آن‌ها را صادر میکنم.

دادستان خرم آباد با تاکید بر اینکه جلسات متعددی برای جلوگیری از کشت گیاهان آب دوست در استان داشته ایم، افزود: در حال حاضر با موضوع کشاورزان مهاجر نیز مواجه ایم، کشاورزان مهاجر به فکر منابع آب لرستان نیستند و همین امر تهدیدی در حوزه آب و خاک استان محسوب می‌شود.

رازانی با اشاره به اینکه اساتید و اعضای هیئت علمی باید جلسات مشترکی با دستگاه‌های دولتی داشته باشند و در جلسات تصمیم گیری حضور موثر داشته باشند، ادامه داد: این گردهمایی فتح بابی است تا در کنار هم مسائل را حل و فصل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به شدت بحث جلوگیری از تصرف به حریم رودخانه را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/م

دادگستری لرستان به‌شدت موضوع صیانت از منابع آب را دنبال می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.