مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

تدوین طرح حافظان آب در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از بدهی ۵۰۰ میلیارد ریالی مشترکین استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضاکرم‌وند اظهارکرد: متأسفانه عده‌ای وضعیت کنونی منابع آب را نادیده گرفته و به مصرف بی‌رویه و نادرست آب اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: از این ‎ رو برخورد درست و قانونی با این افراد در دستورکار شرکت قرار گرفته و طرحی با عنوان حافظان آب تدوین شده است.

کرم‌وند ادامه داد: با مشارکت و نظارت مردم می‌توان گامی مؤثر در چارچوب مصرف بهینه و حفاظت از منابع آبی استان برداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان افزود: اصلاح الگو‌های نادرست مصرف آب جز با مشارکت شهروندان مسئولی که حافظان آب محسوب می‌شوند، امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: تقاضا می‌شود هرگونه مصادیق مصرف بی‌رویه آب مانند شستن معابر، خودرو، فرش و.. به سامانه ۱۲۲ گزارش دهند تا اکیپ اجرایی شرکت با حضور در محل تذکر‌های لازم را ارائه دهند و در غیراین ‎ صورت تمهیدات لازم برای قطع آب مشترک خاطی فراهم شود.

کرم‌وندخاطرنشان کرد: با همکاری شهروندان در این زمینه می‌توان گام‌های مهمی در چارچوب اصل ضرورت حفظ منابع آب برای آیندگان برداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به بدهی مشترکین گفت: متأسفانه طلب ما از مشترکین حدود ۵۰ میلیارد تومان است که پرداخت آن می‌تواند در انجام هرچه بهتر اقدامات شرکت مفید باشند.

انتهای پیام/م

ضرورت حفظ منابع آبی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.