اعزام کمک های مردمی هشترود به مناطق زلزله زده غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه هشترود از اعزام روزانه یک تریلی ۱۸ چرخ حامل پوشاک، مواد غذایی و لوازم اولیه زندگی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در جمع خبرنگاران گفت: هشترود اولین شهر استان است که از لحظات اولیه وقوع زلزله در غرب کشور،آمادگی خود را برای اعزام نیروی انسانی به آن شهرها اعلام داشته و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به صورت روزانه به مناطق حادثه دیده روانه می کند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت نیز از کمک چند میلیونی اصناف و کسبه هشترود در قالب مواد غذایی، کمک های نقدی و لوازم اولیه زندگی خبر داد و گفت: کم ترین کاری که از دست ما بر می آید فرستادن انواع و اقسام مایحتاج زندگی به مناطق زلزله زده است.

بهروز عبدیلی اظهار کرد: در صورت نیاز به حضور نیروی انسانی در شهرهای زلزله زده، تمامی اصناف هشترود آماده اعزام به این مناطق هستند از این رو با کمک های مادی و نقدی خویش اعم از نان، آب معدنی، پوشاک مردانه و زنانه، لوازم گرمایشی، چادر۱۲ نفره، کفش و مواد غذایی در کمک به زلزله زدگان پیش قدم شده اند.

معاون شهردار هشترود نیز از اعزام نیروی متخصص از طرف این اداره به مناطق حادثه دیده خبر داد و افزود: تمامی پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر هشترود تا زمان نهایی بازسازی مناطق زلزله زده ماهانه ۲۰۰هزار تومان از حقوق خود را به این امر اختصاص دادند.

تقی بهروزی نسب یاد آور شد: شهرداری هشترود همدردی خود را با مردم بزرگوار شهرهای استان کرمانشاه اعلام داشته و مبلغ ۱۵میلیون تومان وجه نقد و کمک های مادی اعم از لوازم گرمایشی، چادر، لوازم بهداشتی و مواد غذایی را به مناطق زلزله زده فرستاده است.

انتهای پیام/ش

کمک های مردمی شهرستان هشترود به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار