دستگیری ۷ نفر در طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف مقادیرقابل توجهی اموال سرقتی و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری خبر داد

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصر علی صفر پور گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان، مجرمان سابقه دار، اجرا شد.
وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، ۱ دستگاه موتور سیکلت، ۱ قبضه سلاح شکاری،۱۰ قبضه سلاح سرد،۱ دستگاه موتور برق،۱ دستگاه اره برقی، ۵۰۰ متر کابل برق، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و ترازوی توزین مواد، ابزار و ادوات مصرف مواد مخدر کشف کردند.
سرهنگ صفرپور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح، عنوان داشت: در این طرح ۷ متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.
انتهای پیام/ک


کشف اموال مسروقه در طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار