قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

از ظرفیت رسانه‌های نوین برای ترویج معارف رضوی بهره خواهیم برد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تاثیرگذاری حوزه رسانه و گستره وسیع مخاطبان عاشق امام رضا (ع) می‌طلبد که با برنامه ریزی جدی و کار جهادی در این حوزه ورود کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سید مرتضی بختیاری در بازدید از اعتکاف خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: بحمدالله در دوره جدید و با تدبیر تولیت معزز آستان قدس رضوی زمینه عرض ارادت و فعالیت متخصصان در حوزه‌های مختلف فراهم شده است.


وی با تقدیر از تلاش‌های اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی برای انعکاس فعالیت ها، اقدامات و حال و هوای حرم مطهر و عشق و علاقه زائران به ساحت قدسی امام رضا (ع) افزود: در ایام پایانی ماه صفر متخصصان و فعالان حوزه رسانه به صورت افتخاری در جوار بارگاه منور رضوی گرد آمده اند و تولیداتی فاخر و کاربردی را برای مخاطبان عرضه می‌نمایند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: با گسترش شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و تلویزیون‌های ماهواره ای، آستان قدس رضوی درصدد است که بتواند حضوری موثرتر برای اشاعه و ترویج مکتب اهل بیت (ع) و به ویژه معارف و فرهنگ رضوی داشته باشد.

بختیاری گفت: همکاری اصحاب رسانه، مطبوعات، هنرمندان، عکاسان خبری و خبرنگاران با مجموعه آستان قدس رضوی رو به گسترش است و این استقبال برای انعکاس برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر ستودنی و قابل تقدیر است.

اعتکاف خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) از بیست و سوم آبانماه آغاز شده و تا پایان ماه صفر (٢٨ آبانماه) در مجموعه حرم مطهر و در مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی ادامه خواهد داشت.
 
 
انتهای پیام//ف.ج
 

اعتکاف خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) تا پایان ماه صفر

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.