قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

زائران پاکستانی از وفادارترین و بااخلاص‌ترین زائران بارگاه منور رضوی هستند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: زائران پاکستانی از وفادارترین و بااخلاص‌ترین زائران بارگاه منور رضوی هستند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سید مرتضی بختیاری  در دیداربا  ژنرال قمر جاوید باجواه؛ فرمانده ارتش پاکستان،با بیان اینکه زائران پاکستانی علیرغم برخی تهدیدات تروریستی که وجود دارد همواره عاشقانه و مشتاقانه خود را به این صحن و سرای نورانی می‌رسانندافزود: در حرم مطهر امام رضا (ع) فضا‌هایی برای زائران عزیز پاکستانی اختصاص یافته و به زبان اردو برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی در این اماکن متبرکه برگزار می‌شود.


وی  با اشاره به مشکلاتی که برای زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز میرجاوه رخ داد، گفت: تولیت آستان قدس رضوی پس از اطلاع، بلافاصله با وزیر خارجه کشورمان تماس گرفتند و خواستار پیگیری موضوع شدند که خوشبختانه با همکاری وزارت خارجه و ارتش پاکستان معضلات پیش آمده حل و فصل شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: آستان قدس رضوی در حال ساخت یک مجتمع رفاهی و خدماتی در مرز میرجاوه برای زائران عزیز پاکستانی است و تکریم زائران از مبداء ورودی به ایران اسلامی را وظیفه خود می‌داند.

فرمانده ارتش پاکستان نیز با ابراز خوشحالی از حضور در مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی بر لزوم پرداختن به مشترکات عمیق فرهنگی ٢ کشور ایران و پاکستان تاکید کرد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

دیدارفرمانده ارتش پاکستان، با قائم مقام تولیت آستان قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.