تولیت آستان قدس رضوی؛

بنای آستان قدس در دوره جدید تعامل و همکاری با رسانه هاست

تولیت آستان قدس گفت: بنای آستان قدس رضوی در دوره جدید، بر تعامل و همکاری با رسانه‌های گوناگون کشور و رسانه ملی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مدیرکل و مسئولان اداره کل روابط عمومی و امور رسانه‌های آستان قدس رضوی'گفت:رسالت روابط عمومی تبیین آنچه در سازمان اتفاق می‌افتد برای جامعه و انتقال برداشت‌ها و درخواست‌های عمومی به سازمان است.


وی با بیان اینکه روابط عمومی باید به شکلی مؤثر با بخش‌های مختلف سازمان و لایه‌های مختلف جامعه در ارتباط باشدافزود: بسیاری مشتاق آگاهی از عملکرد و اقدامات این بارگاه ملکوتی هستند که باید به این اشتیاق پاسخ داد و این مهم بر عهده روابط عمومی است.


تولیت آستان قدس رضوی گفت:  باید با اطلاع رسانی دقیق، سریع و شفاف اذهان عمومی را نسبت به اقدامات و عمکرد‌ها روشن کرد، این کار از سوء استفاده معاندان و ضد انقلاب جلوگیری می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: باید از قالب‌های گوناگون رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم استفاده کرد، قالب‌های گوناگون رسانه‌ای، ابزار‌هایی قدرتمند در تبیین حقایق و عملکرد‌ها برای جامعه هستند.

وی گفت: بر اساس استاندارد رسانه‌های نوین تولیدات رسانه‌ای باید کوتاه و مؤثر باشند که لازم است مد نظر قرار داده شود و روابط عمومی باید نسبت به تولید محصولات رسانه‌ای با زمان کوتاه اهتمام ویژه ورزد.

تولیت آستان قدس با بیان اینکه بستر فضای مجازی و دیجیتال یکی از ظرفیت‌های ممتاز اطلاع رسانی است افزود:مقابله در برابر هجمه‌های دشمنان به مقوله زیارت نیازمند یک جبهه رسانه‌ای منسجم و گسترده است و در این حوزه ما نیازمند یک آفند و پدافند هستیم، باید در برخی با پیش قدمی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت:امروز توقعات از آستان قدس رضوی در حوزه‌های گوناگون بویژه ارتباطات و رسانه بالا رفته لذا لازم است در این زمینه تلاش‌ها مضاعف و اقدامات گسترده‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه  ارتباط و همکاری رسانه با سایر اعتاب مقدسه از رسالت‌های روابط عمومی آستان قدس رضوی است افزود: آستان‌های مقدس در ایران و اعتاب مقدسه عراق در حوزه رسانه فعال هستند که باید روابط عمومی آستان قدس رضوی با آن‌ها تعامل و همکاری داشته باشد.

انتهای پیام//ف.ج
 

دیدار تولیت آستان قدس با مدیرکل و مسئولان اداره کل روابط عمومی و امور رسانه‌های آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.