دادگر: المپیکی‌های تیراندازی برای کمک به زلزله زدگان راهی کرمانشاه می‌شوند

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ورزشکاران المپیکی تیراندازی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و دلگرمی آن‌ها به این شهر می‌روند.

علی دادگر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مراسم گل ریزان جامعه ورزش برای زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد: به عنوان یک ایرانی و مسلمان وظیفه داریم در کنار مردم زلزله زده کرمانشاه و سر پل ذهاب باشیم. فدراسیون تیراندازی و ورزشکاران المپیکی این رشته برای جمع آوری کمک های نقدی و سایر لوازم مورد نیاز زلزله زده ها در ورزشگاه شیرودی دور هم جمع شده اند.

او افزود: قرار است ورزشکاران تیراندازی به مناطق زلزله زده اعزام شوند که این امر منجر به دلگرمی برای آسیب دیدگان و خدمات رسانی به آن ها می شود.

دادگر درمورد آخرین وضعیت تیراندازی بیان کرد: تیراندازی وضعیت خوبی دارد. بدون توجه به مشکلات موجود و بدهی های سنگین، افق برنامه های ما بازی های آسیایی و المپیک 2020 است. تمام زیر ساخت ها را برای کسب مدال در بازی های پیش رو فراهم کرده ایم و امیدواریم قهرمان های ماهم هیچ توجهی به حواشی نداشته باشند و تنها برای مدال آوری در این 2 رویداد مهم پیش رو تلاش کنند.

او درمورد انتخاب مربی تیم ملی تیراندازی تصریح کرد: فعلا از مربیان داخلی استفاده می کنیم. البته طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم احتمال دارد در آینده برای چند ماده از مربی خارجی بهره بگیریم که تکلیف این امر در روزهای آتی مشخص می شود.

دادگر درباره شکایت مهدی هاشمی، رئیس سابق فدراسیون تیراندازی به دیوان عدالت اداری گفت: از لحاظ شکایت هاشمی هیچ مشکلی فدراسیون تیراندازی را تهدید نمی کند و کارمان را انجام می دهیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره احتمال تعلیق این فدراسیون به دلیل شکایت لازلو، سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی بیان کرد: لازلو از لحاظ قانونی حق دارد پیگیر مطالباتش باشد و ما هم دنبال ادای حق و حقوق او هستیم اما این امر به معنای تعلیق فدراسیون تیراندازی نیست و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم کار به آنجا برسد.

انتهای پیام/

اظهارات دادگر درباره آخرین وضعیت تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.