اجرای هر چه بهتر برنامه ششم توسعه

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان، گفت: هدف این معاونت اجرای هر چه بهتر برنامه ششم توسعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  موسوی آیت اللهی سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان،در کارگروه امور زیربنایی استان، ضمن ابراز رضایت از رشد طرح ها و پروژه های عمرانی ارسالی به معاونت امور عمرانی استانداری، افزود: این افزایش طرح ها نمایانگر رشد و توسعه استان می باشد که مورد توجه استاندار و در راستای برنامه ششم توسعه دولت تدبیر و امید برای رسیدن به رشد مطلوب اقتصادی و تقویت بخش خصوصی و مشاغل مردم نهاد می باشد.
وی با بیان این که برای ارزیابی این پروژه‌ها شاخص‌هایی از جمله "بهره‌وری، تسهیلات، توسعه و اشتغال" در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در این بین بیشترین پیگیری ها در مورد دو شاخص اصلی "اشتغال و بهره‌وری" در فضای عمومی است.
موسوی آیت اللهی اظهارکرد: به هر میزان مردمی کردن اقتصاد کشور افزایش یابد به همان اندازه در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده ایم.
وی از روند استعلامات سنتی پرونده ها انتقاد کرد و گفت: ما خدمتگذاران مردم هستیم و آن ها از ما انتظار پاسخ گویی سریع و صحیح به پرونده ها را دارند که این انتظار با شروع بکار زیر پروژه‌ی چهارم سیماک که شامل استعلامات بین دستگاهی به شیوه الکترونیک می شود، تحقق پیدا خواهد کرد.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری با تاکید بر این که باید همه دستگاه های مربوطه بصورت جدی سیماک را اجرایی کنند تا شاهد برآورده شدن انتظارات مردم باشیم، از اعضای کارگروه امور زیربنایی بخاطر حضور مستمر در جلسات کارگروه در جهت رسیدگی و پاسخ گویی به مراجعین تقدیر و تشکر کرد و از سایر دستگاه های اجرایی خواست تا روند پاسخ گویی به مراجعین را سرعت بخشند.

انتهای پیام/ی

پیگیری اشتغال و بهره وری در فضای عمومی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار