برای تأمین آب آشامیدنی روستاها:

حفر ۱۰ چاه جدید در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از حفر ۱۰ چاه جدید برای تأمین آب آشامیدنی در مناطق روستایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تورج احمدپور گفت: ۱۰ چاه جدید به منظور رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی روستا‌ها و با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان‌های شهرکرد، اردل، لردگان و کوهرنگ در حال حفاری است.

وی افزود: این چاه‌ها در روستا‌های بهرام آباد، ایرانچه و دستگرد شهرستان شهرکرد، روستای قراب شهرستان اردل، روستا‌های چنارمحمودی، جوانمردی، باغ بهزاد، مرادان و شهرک‌های حاشیه لردگان و روستای گزستان شهرستان کوهرنگ می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به آبرسانی سیار به ۳۰ روستای استان اضافه کرد: ماهانه ۴۸۰ مترمکعب آب از طریق ۴۰ تانکر به چهار روستا در شهرستان اردل و ۳۶ روستا در شهرستان لردگان انتقال داده می‌شود.

وی ادامه داد: تغییر اقلیم و وقوع یک دهه خشکسالی در چهارمحال و بختیاری سبب کاهش منابع آبی، پایین رفت سطح آب سفره‌های زیرزمینی و کاهش آب بسیاری از چاه‌ها شده و این امر آبرسانی به مناطق شهری و روستایی استان را با مشکل روبرو کرده است.

انتهای پیام/ن

۱۰ چاه جدید آب حفر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.