اخوان: بحث جادوگری در تیم سپاهان جایی ندارند/ برانکو گزینه سرمربیگری تیم ما نیست

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:عده‌ای سودجو به نام رمال و جادوگر قصد داشتند به تیم ما ورود پیدا کنند، اما آن‌ها جایی در تیم ما ندارند.

اخوان: بحث جادوگری در تیم سپاهان جایی ندارند/ برانکو گزینه سرمربیگری تیم ما نیستمهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه برانکو یکی از گزینه‌های سرمربیگری سپاهان است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و همه مسئولان باشگاه از عملکرد کرانچار رضایت دارند و صحبتی درباره گزینه‌های جایگزینی کرانچار نشده است.  

بعید است برانکو از پرسپولیس جدا شود 

او ادامه داد: در حال حاضر کرانچار با تیم سپاهان دو سال قرارداد دارد و قرار نیست این مربی از تیم ما جدا شود. همچنین برانکو هم با پرسپولیس قرارداد دارد و بعید است که این تیم را ترک کند.

اعضای هیئت مدیره از عملکرد کرانچار راضی هستند 

اخوان بیان کرد: به هر حال تغییر و تحولات در اختیار مسئولان رده بالایی باشگاه است، اما تا جایی که اطلاع دارم اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تیم از عملکرد کرانچار راضی هستند و مشکلی در این باره وجود ندارد.

او درباره بحث جادوگری در تیم سپاهان گفت: عده‌ای سودجو به نام رمال و جادوگر قصد دارند که وارد باشگاه سپاهان شوند تا به اهداف خود برسند، اما ما اجازه حضور آن‌ها را در تیم خود ندادیم.

فرکی اهل جادوگری نیست 

سرپرست سپاهان درباره اینکه در زمان سرمربیگری فرکی در این تیم بحث جادوگری مطرح شده است، بیان کرد: من در زمان سرمربیگری فرکی در سپاهان نبودم، اما بعید است فرکی اهل جادوگری باشد چرا که با شخصیت این مربی منافات دارد.  

سرپرست سپاهان در پایان درباره دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای از سوی این تیم را خاطر نشان  کرد: مسئولان فوتبال ایراداتی از امکانات ورزشگاه نقش جهان گرفتند و همین موضوع باعث شده که مجوز حرفه‌ای دریافت نکنیم. به هر حال مجوز ملی دریافت کردیم و با رفع نواقص ورزشگاه نقش جهان می‌توانیم مجوز حرفه‌ای هم بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار